IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

За е-тротинетките: За сетен път сложихме каруцата пред коня


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

15
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 9
Пак започна промиването на мозъците, че автомобилите замърсявали, а ел.превозни средства не замърсявали. Реалността е точно обратната - ел.превозни средства на батерия замърсяват в пъти повече от превозните средства с двигатели с вътрешно горене.
отговор Сигнализирай
14
нормален
преди 5 години
Харесвам 17 Не харесвам 4
А, не може ли просто за тротинетките да важат правилата за велосипедите? А?
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 8
Да ги забранят, докато направят съответните промени в закона, които да им разрешат да карат по улици и велоалеи и то само ако са с вграден ограничител за скоростта, която да не може да е повече от 10-15 км/час.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Председателят на Съюза на преподавателите по автомото подготовка Йонко Иванов - отявлен защитник на анархията при регистрация на автомобил с десен волан е против тротинетките. Питайте го какво мисли за Юбер. Експерт до експерта. Едни и същи ....
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 14 Не харесвам 14
По цял свят тротинеткаджиите и велосипедистите станаха голям проблем. България не е изключение. Очевидно трябват не само правила, но и контрол за спазването им. То и сега велосипедистите нямат право да карат по тротоарите, но масово го правят и то съвсем безнаказано. Няма нито един глобен велосипедист, а те всички карат по тротоарите. Въпрос на време е да тръгнем с бухалки, за да се пазим от наглите тротинеткаджии и велосипедисти по тротоарите.
отговор Сигнализирай
10
Ясъмкон
преди 5 години
Харесвам 22 Не харесвам 8
Вместо да забраняваме електричките я дайте да да забраниме колите по централните места и малките улички. По главните пътища велоалеи. Аз не искам некакъв сел ски утрепляк да ми бълва сажди с бмв 3ка дизел на 20 години без катализатор. Четох за шайоми че минават с едно зареждане 30км. И ако живеете в град и работите там за какво ви е кола?
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 16 Не харесвам 4
Всичко се прави с привидната презумпция, че с цел да се подобри въздухът в градовете. Хубаво, но ако не се подобри въздухът, какво правим ? Другият въпрос е, че човекът с ПЕДАЛетката е по-уязвим дори от пешеходец. пешеходеца развива 5км/ч а ПЕДАЛетката минимум 20. Опитай да се затичаш и да се блъснеш в стена, може и в човек и да видим последствията. В същност Епедалите трудно ще станат толкова, че да повлияят на чистотата на въздуха, както и на нормалните хора, така че няма страшно!
отговор Сигнализирай
8
anon
преди 5 години
Харесвам 20 Не харесвам 8
Смешници. Правила за тротинетки ще мислят. Заемете се със смъртността по пътищата смешници. Колко души умират от тротинетка на година? А от коли?"Съюза на преподавателите по автомото подготовка"
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 13
В Дания имаха закона изготвен една година, преди да се появи куц скутер на пътя ... Нещастници българи! За нищо не ставате 80%, освен за верига на връта ...
отговор Сигнализирай
6
евала
преди 5 години
Харесвам 13 Не харесвам 11
Единствения проблем с тези тротинетки е, че не са повече и не са достатъчно привилигировани по улиците. Все ще се намери някой *** да говори глупости и дърпа хората назад. Хора, това е начина напред. Това искаме - да е по чисто, по-приятно. Трябва да се стимулират такива неща, и да се обезкуражава ползването на коли. Повече тротинетки и повече колела с повече привилегии и инфраструктура за тях. За колите повече данъци само.
отговор Сигнализирай
Новини