IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Фандъкова: В София ще има четири индустриални зони


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

37
възмутените
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
След като метрото от Слатинска река ще бъде открито, то ако го правят върху моста над бившата околовръстна ж.п. линия ще е много тясно на моста. Затова по добре ще бъде да се построи успоредно до моста над складовете и авто къщата. След моста може пак да бъде в средата между двете платна за движение. Защото след това може да се разширяват платната за движение. Между кварталите Левски и Враждебна до Ботев градско шосе е най подходящото място за нов Национален стадион. Но да не е до летището.
отговор Сигнализирай
36
Марин Огнянов
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Автобус 79 не е правилно да се движи в насрещното движение по ул. Витиня защото след ремонта и ще е двупосочна. След като автобуса завива по ул. Бесарабия към Кв. Христо Ботев, трябва да се връща по същия път и на Ботев градско шосе да завива надясно и след 100 метра да завива на светофара в обратна посока към центъра. След като завие има спирка на автобус 90 и ще спира на нея. Освен това има и спирка на трамвай 22. Тези крайни квартали трябва да се забелязват че са в София.
отговор Сигнализирай
35
Иван Мавродиев
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Още преди преврата имаше план ул. Летоструй да бъде разширена до Ботев градско шосе. Заради кризата не я разширяваха. Но тя е дубльор на бул. Владимир Вазов и на Ботев градско шосе. Освен това където се съединява с ул. Тодорини кукли е два пъти по тясна и стават често катастрофи. Тази улица е много важна за този район и трябва да се разшири до Ботев градското шосе.
отговор Сигнализирай
34
Изабела Мутафова
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
За да се превърне Кремиковци в икономически гигант и да идват инвеститори като фолцваген е необходимо: Нови квартали и широки улици училища детски градини истинско метро а не леко метро. За целта трябва от летището да се продължи метрото към ж.к.Левски и от там по бъдещия широк булевард Малашевско шосе.След разширяването му и свързването му със центъра до сточна гара, ще бъде най важния булевард в София.Освен това ще свързва Божурище с Магистрала Хемус, а по околовръстното и с магистрала Тракия.
отговор Сигнализирай
33
Наур Хакисян
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Скоростна линия може да се прокара от съществуващата покрай Кремиковци след пет спирки до Банкя и след това до Перник.Така Перник ще се превърне в район на София. Но след 50 години когато се застрой североизточната част на столицата градът ще бъде над пет милиона жители. Това означава че градът двойно ще се увеличи. Затова трябва постоянно да се строят широки улици и високи сгради. Защото вече е време да се събарят некачествените панелни блокове с изтекъл срок на годност. "Расте но не старее".
отговор Сигнализирай
32
Иван Софиянски
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
След ремонта на ул. Витиня е необходимо да я продължат още 300 метра и да я свържат със Слатина с . Това ще бъде много пряк път от южните квартали към стадион Георги Аспарухов, към бит пазара и към икономическата зона. На още много места трябва между кварталите да се направят свързващи ги пътища. За да идват инвеститори трябва този не застроен район да се построят модерни квартали с много етажни паркинги, широки булеварди, надлези, паркове, широки вело алеи и скоростна железница с гара.
отговор Сигнализирай
31
Мариела Якимова
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Североизточната част на София освен голяма индустриална зона, трябва да се изградят супер модерни квартали. Но ще трябва от Малашевско шосе на мястото на бившата околовръстна ж. п. линия да се изгради широк път до борсата в Слатина. Така ще има пряка връзка между северните и южните квартали и със зала Армеец. Този път ако се направи ще се минава на пряко а не през центъра. Така ще се намали замърсяването. На новите пътища и възловите кръстовища трябва да има надлези и София ще е много по чиста.
отговор Сигнализирай
30
Патриция Панкова
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Ако североизточната част на София се ползва за индустриална зона;то трябва около северната тангента и малашевско шосе да се построят много небостъргачи и широки булеварди. Малашевско шосе трябва да бъде поне с четири ленти в една посока. Защото ще бъде най важният булевард в София. От Люлин до сточна гара и продължението по малашевско шосе всички кръстовища трябва да се направят с надлези. Тогава от Люлин до магистрала Хемус ще се стига за 25 минути.
отговор Сигнализирай
29
Реалист
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
В столицата ни от Кремиковци и цялата североизточна част на София могат да станат най голямата индустриална зона в Европа. Само трябва правителството и кметството да се застъпят и да положат усилия за да идват инвеститорите. За целта трябва метрото от летището да се продължи към кв. Враждебна и кв. Левски посока малашевско шосе и Кремиковци. Малашевско шосе трябва да се свърже между Кремиковци и Бутонец с магистрала Хемус. Освен това и от двете страни на Владайската река с бул Сливница.
отговор Сигнализирай
28
Бродещия вълк
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Ако баха сложили мъж за кмет , София щеше да е много по-добре и по- уважавана.Тая феминистка измамница няма място в София.
отговор Сигнализирай
Новини