IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

След ремонта на "Патриарх Евтимий": Без велоалея и бус лента


Обратно в новината

Коментари Коментари

20
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 4
Като почнете с това за селяните в София, та то София и България са си едно голямо село! София е столица от преди има няма 120 години, което представлява 4-5 поколения. Запита ли се някой преди това какво е имало и тия хора откъде дойдоха? Шансът да си кореняк софиянец е под 1% и освен това преди да стане столица района е бил един от най-бедните в българското землище! Така, че ако утре се смени столицата ще ви умре ли самочувствието?
отговор Сигнализирай
19
Край
преди 5 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
До 22 то закона така ама ако ми покажете спирка на която да не е "аварирал" някой за баничка/вестник/ за малко те па на.За 30 г. българина се научи само да не спазва законите "щото няма как, няма къде или щото е беден".
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 15 Не харесвам 1
До КрайТо и тук закона те задължава да пускаш транспортните средства на градския транспорт при подаден сигнал с пътепоказател. Особенно от спирка. Не случайно водачи от градския транспорт не спират на спирката, а на лентата, защото знаят, че няма измъкване след това. Никой не ги пуска.
отговор Сигнализирай
17
Край
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 6
Проблема не е да си купиш кола. Нищо по-лесно няма от това в България - 500 лв. и си баровец. Проблема в София е МЯСТОТО и ВЪЗДУХА.Фандъкова да се не мота ми да направи данъка 3хил. лева за бангия.Издушихме се и се заринахме с тях.
отговор Сигнализирай
16
Счети
преди 5 години
Харесвам 14 Не харесвам 5
Масово тези, които се возят в колите са най-дивите селинджъри, които имат наглостта да ни обасняват как трябва да се развива София. А случайно да знаете, че съгласно Наредба РД-02-20-2 на МРРБ всички транспортни системи трябва да осигуряват еднаква пропускливост, както за градски, велосипеден така и за автомобилен транспорт ? СО в момента е нарушила разпоредбите на тази наредла, за да ви даде предимство и възможност да си развозвате дебелите за.дни части в коли.
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 9 Не харесвам 5
Да правят по-бързо метрото и околовръстното и да затварят центъра. Идвам на Цариградско. Оставям си колата в паркинга и забравям простотиите на тарикатите по Малинов, или уличките около него с напаркирани на забранени места таралясници, задръстващи движението.
отговор Сигнализирай
14
До 11
преди 5 години
Харесвам 9 Не харесвам 7
Не досадните колелета, селяните трябва да премахнат, за да се оправи положението. И дебелите тумбаци, дето не могат да направят 2 крачки без колата си.Запален велосипедист
отговор Сигнализирай
13
аа
преди 5 години
Харесвам 9 Не харесвам 6
боже какъв шок, няма място за тротинедкаджии, колоездачи и други самостоятелно блъскащи се в коли, рейсове багери трактори
отговор Сигнализирай
12
Край
преди 5 години
Харесвам 15 Не харесвам 8
В във всички нормални страни бусове и трамвай имат отделни ленти. В рейса има 200 човека а в колата се возиш само ти и миризливия ти дирник. Нещо повече рейса и трамвая подават сигнал на светофарите и директно ги пуска а бмв и мерцедеса трябва чакат. Така е при умните хора при *** е иначе - купуваш КОЛА стара /по евтино/ голема /да завиждат комшиите/ дизелова /щото един ти дава бъркан дизел на 1.50/и вече искаш всички да се мръднат за да минеш ти. на тротоара също ти пречат.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 7
хубаво е че нашия кмет и правителство решиха най после да премахнат досадните колелета от столицата, като нямаш пари за кола, е там тъпчи се в метрото и тва е.
отговор Сигнализирай
Новини