IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Районни кметове се обединяват срещу тежкия трафик в София


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

17
Край
преди 5 години
Харесвам 12 Не харесвам 8
Всички европейски градове са направили да е много скъпо с кола и силен градски транспорт. Обаче българчето прави точно обратното с кола е по евтино от с градски транспорт. Резултата ще е затрупан с коли град и белодробни болести-всякакви.Бъкстон от ТКаблешков - Околовръстното - плътно с коли и по средата един празен тройлей дето не може да мръдне. Ако тия с колите се качат в тролей ще минат разстоянието за 2 мин. С коли го минават за 20.
отговор Сигнализирай
16
Край
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 5
София е 1.5 млн човека. Поколението без книжка си отива. Даже ромите вече имат книжки. За 800 лв. си купуваш "кола" . Резултата е средна скорост от 12-13 км/час.Българите тая задача няма да могат да я решат и ще се заринат в така скъпите им на сърцето лимузини.
отговор Сигнализирай
15
Край
преди 5 години
Харесвам 13 Не харесвам 7
Българина не може да организира държава. Доказателство за това е неспособността му да се справи с елементарното уравнение с което са се справили всички бели хора. В града трябва да има толкова коли за колкото има инфраструктура. Не колкото искат гражданите му, не колкото могат да намерят в италианските морги, а колкото побира града.В момента тротоари/градинки и площадки са заринати в коли.Няма европейски град в който всеки жител има кола..
отговор Сигнализирай
14
пояснение
преди 5 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
така ше е, с толко много новософиянци...., а и още ше дойдат!
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 6
В най-гъстия трафик не се мярка ни една кола с повечен от един кефещ се в нея - самият шофиращ ственик. И така километри от единаци.А както за ученици има спец. рейсове до и от ичилищата, така и мн работещи могат дапътуват до и от работа е големите градове. За София задължително !
отговор Сигнализирай
12
ля ля
преди 5 години
Харесвам 18 Не харесвам 2
да и аз съм за премахването на велоалеите ......само си кажете точно колко от вас ги ползва или карате по шосето!!!! или колко въобще са велосипедистите в София?! пълен провал и с тази пералня...... жив пример ул Раковски
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 14 Не харесвам 5
Най-добре е да направят един опит - да изключат всички светофари в София за едно денонощие. Почти сигурно е, че задръстванията ще изчезнат и ще се окаже, че в София колите са доста малко.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 15 Не харесвам 5
Всяко забавяне на скоростта на движение, забавя трафика и го увеличава. Затова по-нормален трафик би имало, ако светофарите са по-малко, а съществуващите да са в по-нормален режим на работа. Разбира се и без повдигнати пешеходни пътеки и увеличаване на разрешената скорост на всички булеварди с отделни платна за движение за всяка посока. Специално за Цариградско шосе връщане на предишната разрешена скорост от до 110 км/час.
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 21 Не харесвам 8
Като за начало за облекчаване на трафика може да премахнат всички велоалеи.
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 23 Не харесвам 0
Застрояването също трябва да спре сградите и канализацията е съобразена преди мутрите да си наумят, че игла не трябва да можеш да хвърлиш в София.
отговор Сигнализирай
Новини