IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Забраната все по-близо, София обмисля зони без автомобили


Обратно в новината

Коментари Коментари

13
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 6
До Анонимен 9Иди в една демократична и уредена Англия, па да те питам аз какво мислиш за забрани и полицейска държава. *** трябва да се съобразява с околните. Нье! Това е нарушаване на правата му!
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 5 Не харесвам 11
В Белград събота и неделя центъра е затворен за автомобили. Не говоря за Швейцария или Холандия. За балканска столица. Тук "гербавите", "мутрите" и т.н. щото на *** ще му бъде развален рахата. Ама не това е причината, ама не онова. Ама в котловина сме и това няма значение. Ама ГЕРБ и Фандъкова са виновни. Леле, ако бяхме послушали Мика Зайкова и бяхме оставили Кремиковци????? Нещо което години е замазвано, все трябва от някъде да започне да се чисти. Времето минава. Проблема се задълбочава.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 19 Не харесвам 0
Един от най-големите замърсители и разрушители на пътната инфраструктура са строителните фирми. Не спазват никакви изисквания, техниката им кръстосва и разнася кал и прах денонощно из града. Следствие на масовото презастрояване в границите на града почти няма места за паркиране и зелените площи са станали кални.Вместо да се обособяват нови квартали в периферията с предварително изградена инфраструктура.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 17 Не харесвам 2
Въпросът е, че на гербавите им трябват ПАРИИИИ !Много пари!И много им трябват!
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 16 Не харесвам 3
Супер мутренска държавица! Забрани, забрани и пак забрани!Също и глоби и данъци!Ама за доходите забравяме...
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 21 Не харесвам 0
Ако ще колите само по околовръстното да се движат въздуха през зимата ще е същия. Местоположението на града е такова, че освен печките в София е достатъчен само пушека от селата в полите на Витоша, не напразно въздуха в Павлово е сред най-замърсените.
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 18 Не харесвам 1
В зоните ,,без автомобили'' се влиза с платено разрешително,което не може да бъде купено от всеки.Та по правилно зоните да се наричат ,,Зони за автомобили,но не за всеки''. Силните на денят не желаят да им се пречкат колките на беднюхите.Тези зони ще са всъщност само за хора с власт и пари.Политици и бизнесмени.Бедните да го *ухат.
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
Йоанке,в момента райтеца на" Сухатарека "бълва гадости.смърди." СтфанКараджа " може също да го подушите.А ако искате екология изгонете хората на принципа на уседналост.Така директивата,няма човек няма проблем ще сработи.Гаранция.
отговор Сигнализирай
5
до 3
преди 4 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
да колите не са единствения замърсител за това слагам по две дървета на кола.Това ще компенсира и другите замърсители.
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Много коли липса на паркове и дървета, едно дърво може да компенсира въглеродния диоксид на една кола, колкото коли два пъти повече дървета.От там може да се изчисли потенциала на София за поемане на трафик в зависимост от броя дървета.И съответно да се пази равновесието, кое му е толкова сложно да се пази естественото равновесие.Повече коли повече дървета и растения равновесието го имаш.
отговор Сигнализирай
Новини