Защо затворихте завода за електрокари ,а го окрадихте долна напаст.
отговорСигнализирай
12
м да преди 5 години
20
Като за начало, освен за Князборисовата градина и градинката пред НДК, да започнат и другите градинки да посещават или батарейките са с малък капацитет и не стигат за разходки извън центъра.
отговорСигнализирай
11
Анонимен преди 5 години
50
Две за кой парк по напред. Или ще обикалят по всички паркове.
отговорСигнализирай
10
Край преди 5 години
110
Такива "камиончета" се казват електрокари - до 89г. България беше ВТОРА в света по производството им. Само Тойота правеше повече от Балканкар.Сега купили две и не могат да насмогнат да се хвалят.Остави това ами тръгнали и електрически автобуси да купуват - малоумщина страшна.В града можеш да електрифицираш всяка улица и да си пуснеш ТРОЛЕЙ. Пет пъти е по евтин едно и няма батарии няма простотии.
отговорСигнализирай
9
Фес.бг преди 5 години
41
Електрокари ще свършат същата работа в парка като Ел. камиончета , ама много журналистически шум за нищо работа ......
отговорСигнализирай
8
Анонимен преди 5 години
50
Въпросните 120 000 лв по проекта изцяло за двете камиончета ли ще отидат, или и за нещо друго? Ей така питам.
отговорСигнализирай
7
Анонимен преди 5 години
30
Добре е, ама докога ще тестваме с по 1 2? Аре по-смело, че ще умра докато заприличаме на нещо.
отговорСигнализирай
6
Дзъ преди 5 години
60
Добре ли са? Какво ще ги правим толкова много камиончета? Едно щеше да е достатъчно
отговорСигнализирай
5
Българина преди 5 години
63
За родените след 85 г. Още преди 40 г имахме ел такива и не само в софия...... България беше държава преди 89, сега някакъв стан....
отговорСигнализирай
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години
преди 5 години