IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Премахват велоалея в кв. "Бояна" заради недоволство на хората


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

75
Глезотии
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
До Анонимен 69 При Бай Тошо все с кола ги караха децата,пък нищо не им е станало.Какви са тия глезотии.
отговор Сигнализирай
74
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 5
Да ги махат тези велоалеи от София. Съвсем задръстиха движението с тях, а това че направиха велоалеи и по тротоарите в уникална неумност.
отговор Сигнализирай
73
Странно
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Велосипедната инфраструктура трябва да се развива в Китай, но и там не я искат. *** от всички страни ...
отговор Сигнализирай
72
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 7 Не харесвам 4
Решението е в София да няма велоалеи, освен в новите жилищни райони, ако са ги предвидили при проектирането им, което се съмнявам, че са направили. Тротоар - тревна ивица - велоалея - тревна ивица - улично платно, като тревната ивица трябва да е не по-малко от метър широка, а тротоара поне 2,5 метра широк в частта си без препятствия (дървета, стълбове, знаци, парапети...). Ако не е така, по-добре да не правят велоалеи.
отговор Сигнализирай
71
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
В България улциите не са проектирани да има велоалеи на тях. Предвидено беше велосипедистите да се движат по уличното платно и всяко отклонение от това правило създава много неудобства за хората. Велоалеи би могло да има по новите улици в новите квартали, а в старите квартали, велоалеите нямат място. В София велоалеите са уникално лошо направени. Примерно на бул. Дондуков и ул. Веслец, пресичаш по пешеходната пътека Дондуков и отсреща вместо тротоар, има велоалея направена на тротоара.
отговор Сигнализирай
70
У
преди 4 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Велоалеите се проекторат без много-много мисъл, защото не следват нуждите, а само парите. В нашия квартал има доста и повечето са за Сейр-бг. Едната пътека започва ей така, минава през подлез със стъпала и рязко свършва в ограда на бензиностанция. Друга минава през спирка, като има само 30см м/у тролеен стълб спирката, после не е ясно, но все пак продължева пред едно училище. Като цяло не може да се кара само по пътеките, а се пресичат пътища, тротоари и изобщо не е безопасно!
отговор Сигнализирай
69
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
До 70Пълни глупости. Това е измишльотина наложена от дебелите американци дето се задъхват като седят 2 минути прави и като чуят за пешеходна инфраструктура или нормално градско планиране почват да *** на умряло че им били погазени правата. Във всички големи европейски градове шофирането е скъп лукс, а не даденост.
отговор Сигнализирай
68
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 8 Не харесвам 4
До 68На тия 2 групи поне не трябва да им слушам как си избиват комплексите като си форсират двигателя в 3 часа сутринта и да им дишам отровните изпарения защото са си продали карбуратора за 300лв. Велосипедистите също не затриват деца и цели семейства за разлика от джигитчетата.
отговор Сигнализирай
67
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 10
Основният начин за придвижване е автомобила и ходенето пеша, а всичко останало е някакво екзотично допълнение, което затруднява общото придвижаване на хората пеша или с автомобил.
отговор Сигнализирай
66
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
Това училище е на място, където децата се карат с кола. Задължително трябва да се осигури място за престой на колите докарващи/взимащи децата от училище.
отговор Сигнализирай
Новини