IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Софиянци на протест срещу превръщане на улици в пешеходни


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

35
ПорЦелан
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Витошка откакто стана пешеходна съм минавал два-три пъти. Има само магазини втора ръка (Мания, Аутлети) и дюнери. Ако ми трябват дрехи отивам в някой мол, паркирам спокойно, обикалям десетина магазина за 20 мин и готов. Виж, събота и неделя в Педерайс се събира сичкото селенин и трябва да се избягва щото няма къде да се паркира. То събота и неделя са за екскурзии и туризъм, така че няма смисъл да се буташ там. В пешеходните зони да си ходят колеласти и да си миришат потни един на друг.
отговор Сигнализирай
34
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 0 Не харесвам 3
Абе в Германия същата работа. Затвраят улици за коли и ги правят пешеходни. Или правят от една улица с три платна - едното за колелета. Това е план навсякъде в Европа. Готвят се за обезлюдяването от вируса, който пуснаха. До 2025 се очаквало 1/3 да са измрели според военни източници.
отговор Сигнализирай
33
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Принципно всяко семейство трябва да има поне един автомобил, вкл. и в София, в т.ч. и живеещите в Центъра на София, независимо, че човек може да ходи на работа пеша, както е при мен, родил съм се в Центъра на София, живея в Центъра на София, работя в Центъра на София и ходя пеша на работа.
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Смисленото решение е да се премахнат велоалеите и бус-лентите, да се върне организацията на движението от преди 1989 година и разбира се да се построят подземни паркинги, както беше предвидено и проектирано през 1986 година. Велосипеди могат да се карат и по улиците, както е било винаги, а бус-лента на Патриарх Евтимий си е пълно малоyмие.
отговор Сигнализирай
31
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
До Ceci_Ех тези тртУари.....:)
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 2 Не харесвам 9
До МенКрайно време е и в крайните квартали, където живеете гостите на столицата, паркоместата да се намалят с поне 50% и да станат платени и поне половината от улиците да станат пешеходни зони с велоалеи. Така е най- смислено и най- спаведливо.
отговор Сигнализирай
29
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
До аз-ътЦентъра на София не е само на жълтите павета в т. нар. "триъгълник на властта". Доста по-обширен е. И в центъра на София няма само административни сгради, но и жилищни такива. И тъй като местата за паркиране са малко, добре е гостите на столицата, когато идвате "на кафенце на центъра" или да се разглеждате с влажни погледи витрините по бул. "Витоша", да го правите без автомобилите си. Защото проблема с паркирането се дължи именно на вас.
отговор Сигнализирай
28
Зоро
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
Малко е очевидно. 5000 лв. ще покрие част от щетите.И все се чудя, защо трябва да дадеш 500 лв за се мъкнеш на работа. А гуми, повреди - боже, боже!Аз винаги карам колело или пеша. Чувствам се супер. Само въздухът е скапан и улиците са станали паркинги. Така че на 8 метрова улица се минава трудно.
отговор Сигнализирай
27
Мен
преди 4 години
Харесвам 13 Не харесвам 16
Софиянци никога няма да могат да избягат от вроденият си провинциализъм. Говорят надменно за провинцията, обиждат хората а са забравили, че цяла софия е построена от богати провинциалисти след освобождението и бай калтак - софиянец е получил всичко на готово. А самият той - неграмотен, с кални *** става кореняк столичанин. 3 поколения минаха...
отговор Сигнализирай
26
Y
преди 4 години
Харесвам 10 Не харесвам 7
Все се чудя защо му е на един живеещ в центъра на София автомобил?
отговор Сигнализирай
Новини