IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Нарушители по Северната скоростна тангента, защо?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

48
ПорЦелан
преди 4 години
Харесвам 9 Не харесвам 16
Пътя си е добър, това лято правиха ремонт близо до Околовръстното. Има една-две отсечки на мостовете които могат да се коригират. Беше голямо бързане защото щеше да пропадне финансирането от ЕС. Има и няколко отклонения които останаха без развитие. При отклонението за Мрамор остана една ски шанца откъдето излитаха коли в полето. Интересно ми е за къде трябва да продължи след това.
отговор Сигнализирай
47
123
преди 4 години
Харесвам 5 Не харесвам 11
Тая като ще се води експерт да си препрочете закона за движение...
отговор Сигнализирай
46
До 30
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
.....и пътища, по които е разрешено движението на пътни превозни средства със скорост по-голяма от 80 км/ч;3. когато навлизането по пътната лента се разрешава от светлинен сигнал.Има още 3 алинеи точно този член.
отговор Сигнализирай
45
До 30
преди 4 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Това е остатъка от чл. 15 от ЗДвП. Чл. 15(2) Разпоредбите на ал. 1 не се прилагат и водачът на моторно превозно средство може да използва за движение най-удобната за него пътна лента в следните случаи:1. на пътно платно с три и повече пътни ленти за движение в една посока, когато техният брой специално е обозначен с пътен знак;2. в населените места, на пътно платно с две или повече ленти за движение в една посока, обозначени с пътна маркировка; това правило не се прилага на автомагистрали
отговор Сигнализирай
44
Sas
преди 4 години
Харесвам 21 Не харесвам 3
Тази статия е писана от кретеноид. Задава въпрос още в заглавието, а се говори за нещо напълно различно. А последното изречение е подобаващо за тъпоумния писател
отговор Сигнализирай
43
Методи Асенов-Джоджи
преди 4 години
Харесвам 17 Не харесвам 2
Тука гледам има няколко трола,дето плашат гаргите с Делта Гард ,ипони си са пипони ли са,незнам. Други зовът да свикваме с дупките,тоест да си плащаме за път,а да има дупки. Е хайде да не плащаме никакви данъци ,тогава за нищо? А гардовете,са лесни,коктейл *** и стават живи факли.Нужни са само 10 стъклени бутилки от бира,5-6 литра бензин и стари парцали. Ще дойдат още по-гладни времена,и хората ще озвереят. Нищо не сте видели гербаджий.
отговор Сигнализирай
42
Gorskio
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 28
На калпавата ракета космосът и е крив. Сега кой е виновен за неравностите е повече от ясно, ама само ревете под статиите. Как било в Германия - ако не сте забелязали тук не е Германия. Не трябва да има неравности по пътя, ама има - съобразявайте се
отговор Сигнализирай
41
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
Така се правят пътища у нас, Боко да ходи да им дърпа ушите.
отговор Сигнализирай
40
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 21 Не харесвам 9
Ще остави много спомени Баце Борисов за скапани пътища, както остави много спомени Тато за скапани предприятия. Общото между двамата е колапс на икономиката и тотална безизходица
отговор Сигнализирай
39
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
До 1234Специално ти обяснявам като за умствено изостанали - няма нужда да знаеш как се строи път, за да прецениш, че платното се е нагънало.Ако още не си разбрал - по тази причина при един строеж освен архитект и стрители има и строителен надзор и инвеститорски контрол. Последните две отговарят да се спазват законите и проектът. Точно защото инвеститорът може просто да не е компетентен и само да има пари, но да няма идея как се строи качествено.
отговор Сигнализирай
Новини