IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Тръгна обществената поръчка за нови 6 станции на метрото


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

74
Коко
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Грешно заглавие тръгнаха едни пари към едни джобове гробарите се радват на чело с толупа а хората реват
отговор Сигнализирай
73
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Който иска Метро, трябва да събере достатъчно подписи сега и да ги пусне до Софийска Община, за да се планира за следващ цикъл. Лозенец отказаха да го направят преди 20 години и сега също питат при тях кога.
отговор Сигнализирай
72
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
До Левски Г кога стартира строителството?
отговор Сигнализирай
71
До 62 Истината
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Истината е, че след 1989 година всяка година градския транспорт в София става по-зле. Започва се с разреждане на превозните средства по дадена линия. Резултатът е, че хората нямат време да чакат и после да се блъскат като сардели и си намират друг маршрут или начин за придвижване. После следва закриване на линията защото не я били ползвали. Другият вариант са промените по надземните линии уж заради метрото, но резултатът е, че пак става много по-зле, а недай си боже метрото да спре за час и адът
отговор Сигнализирай
70
До 68
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Ако мислеха за хората, метрото щеше да минава под Цариградско щосе, както беше по проекта от преди 1989 година, за да няма "колко хора висят по спирките". Сега по тазаи нова линия на метрото почти няма хора, които да го ползват, а в редките случаи, когато се пълни залата на мутрите, хората ще трябва да се прекачват по няколко пъти, за да се приберат. Примерно за Младост и за Летището ще трябва да слязат до ул.Шипка, да се прекачат на сега строящата се линия за една спирка до Орлов мост и там да
отговор Сигнализирай
69
???
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Принцпно по света свързват отделните линии на метрото, а в София мутрите не го правят. Защо последната спирка трябва да е на Цариградско шосе, вместо метрото да се продължи още малко (около 800 метра) и да се свърже с другата линия на метрото (с две разклонения) преминаваща през Младост 1
отговор Сигнализирай
68
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
До ИстинатаАбе ЛЪЖА. Там е зала Армеец! Нормално е до големите спортни обекти да отива метро. ТЕХ ПАРК и без Плевнелиев ще се напълни с хора. Дъ МОЛ е по това трасе! По Цариградско колко народ стои по спирките? Този поток трябва да се свали под земята и да им се съкрати времето за придвижване няколко пъти! От кога е проекта за метро в София? Какво бе направено допреди 10години. При Софиянски на всеки 4 самосвала с бетон, 3 отиват"някъде". Шофьор ми го каза. Накрая и той гепил един "леген".
отговор Сигнализирай
67
Гай Баньо
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
До Анонимен 49 загубите Не знам точната сума но мога да си представя като основна хранилка им бяха шантонерките от най-поз'д мястото - БИЗНИЗ ПАРКЪ който сега е една гробница.Да видим гуулаг какво ще каже по въпроса.
отговор Сигнализирай
66
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
До ИстинатаМда, хората, които всеки ден ползват метрото и те мислят, че "става по-зле" транспорта в София.
отговор Сигнализирай
65
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
До ласмаки джасмакиПогледни от хубавата му страна: докато стотици хиляди софиянци използат метрото всяка седмица, маргиналите са изолирани от тях и не се мяркат там.
отговор Сигнализирай
Новини