IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

120 години градски транспорт в София - кадри от историята


Обратно в новината

Коментари Коментари

14
ИСКАМ РОЗОВИ ТРАМВАИ
преди 3 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Защо не пуснете розови трамваи?
отговор Сигнализирай
13
Коко
преди 3 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Хубав лош без градски транспорт не може интересно е друго как едни и същи возила на нас българите ни струват значително по скъпо уж били по програма интегриран градски транспорт и със безвъзмездни средства от ЕС апък си ги плащаме през цената на билета крайно време е да се поразровят нещата да се види кой си напълни гушата градския транспорт е със силно насочена социална функция а нещастниците крадат от него
отговор Сигнализирай
12
до Жалко, но факт
преди 3 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Да те светна , че не повече от 10% от пътниците са гратисчии и е така поне от 20 години.Достатъчно е да видиш като мине контрола - над 95% са с карти.Транспортът има други проблеми - неудобен и нередовен е. Огледай се - в час пик има линии, които са полупразни, а народът не слиза от колите. Всичко е от некадърно управление.
отговор Сигнализирай
11
Пиян - залян
преди 3 години
Харесвам 10 Не харесвам 5
Новите превозни средства са наистина красиви и комфортни , но по нашите пътища и с шофьорите , които ги управляват никога няма да издържат , колкото железните ИКАРУСИ , да не говорим , че това , което се доставя тук е долна проба на производство с огромни комисионни за герберунгелите ...
отговор Сигнализирай
10
Жалко, но факт
преди 3 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
Хубаво че ми рекламират нови автобуси и нови начини за таксуване, но да помислят как да увеличат събираемостта. КОГА най-после ще започнат да правят както е по цяла европа - качваш се от първата врата и се таксуваш.
отговор Сигнализирай
9
браво
преди 3 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Иризар-чето е много яко, културна работа- жалко че испанците нямат достатъчно голям завод и капацитетът им е много ограничен
отговор Сигнализирай
8
Аз
преди 3 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Такива като зеления трамвай все още се движи в Лисабон Португалия бил история и си ги карат по някой лини.
отговор Сигнализирай
7
123
преди 3 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Ей, тоя Икарус го познавам! Това е 204, пикал съм на колелото!
отговор Сигнализирай
6
До 5
преди 3 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Наборе,те всичко знаят днешните ,,философи"-тинейджъри от Гугъл поколението.Малко са истинските ,любопитни млади хора на които можеш да разкажеш нещо и те да се заинтересуват и да те те разберат.!
отговор Сигнализирай
5
До1
преди 3 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
Явно си много малък за да напишеш тази глупост.Като бяхле колкото теб през 50те години ,на завоя на Веслец/към Дондуков/ чакахме старите трамваи 3 или 4 които имаха врати със стъпало от двете страни и се мятахме на стъпалото със затворената врата и се возехме до спирката на Дондуков!А по време на мач трамваите бяха накачулени отвън с гроздове от народ!Съчленени автобуси нямаше въобще и по Пенчо Славейков когато имаше сняг се хлащахме отзад на 72 и се пързаляхме с гумени ботуши !Ех дечурлига!!
отговор Сигнализирай
Новини