IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Готвят референдум в "Изгрев" заедно с парламентарния вот


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

20
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
До Анонимен 24. Намаляват автомобилите, защото се повишава "благосъстоянието" на вече доста над 80 % /*** на Иво христо и други властопритежатели/ от населението. *** ще се окаже права - Одѝ пеш ...
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
То нещата са ясни, ама ...Преди да въведат някъде платена зона за паркиране, паркоместата са малко, но все пак стигат. Въвеждат някъде платеан зона и веднага в съседните квартали всичко се препълва. След време въвеждат и в съседните квартали платена зона, препълването там намалява (пренася се в в следващите квартали), но си остава, защото паркоместата винаги намаляват при платена зона. В крайна сметка всички са прецакани освен мутрите събиращи парсата
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
В България през последните години броят на автомобилите намалява, което е интересен феномен. По брой автомобили на 1000 човека от населението изоставаме от повечето европейски държави. Средно в ЕС през 2018 година автомобилите са били 510 на 1000 човека, а в България са били 430. За сравнение в Италия са били 670 на 1000. във Финландия 605 на 1000, в Гърция 485 на 1000.
отговор Сигнализирай
17
Колю
преди 4 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Колата е двигател на икономиката. България е на дъното по брой коли на хора, затова и сме така икономически. Нови ограничения - намаляване на мобилността, съответно западане на икономиката, само за да може Боби и Фъндича да бъркат в общинската фирма. Много хора в България са си прости и без никаква икономическа култура и затова ги оправят с 200, въпреки високите им претенции.
отговор Сигнализирай
16
Живущ
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Платеното паркиране е рекет. Първо беше в синя зона. Пробвайте да си намерите място и денем и нощем в синя зона. Артекс застроиха общинското в Изгрев навсякъде и такива, като Вежди, мамата на нацията, Цецо и още куп Герб герои получиха апартаменти за по 600 евро там. Те ще са "за" зоната, защото са с хубави гаражи с асансьори. Корупция? Вие пък. Във Вазов вече вият от зоната, защото няма къде да паркират, ама си плащат.
отговор Сигнализирай
15
Селянин
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Предлагам референдум на тема "Да се задължи ли Столична община да построи открити/закрити, подземни/надземни паркинг", като отговорите са ДА и ДА. Стига с това платено паркиране! Дори да има стикер за паркиране и пак обикаля човек 10-15 минути, за да си намери място в района, в който живее.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
В район "Изгрев " са все номенклатурни комунисти. Нормално е да си имат терористите от "Петимата от РМС" за духовни братя....
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Умните хора работят над себе си, квалифицират се, учат цял живот, специализират за да печелят повече. Когато печелят повече имат по високи критерии и за средата. Другите само искат, искат големи заплати ама ей тъй, искат всичко безплатно щото малкото си пари ги дават за глупoсти като за пиене например. Аз искам ред, а такъв има при платените зони, все ми е едно кои прибира парите, защото 80% от хората печелят, нормални тротоари, лесно паркиране, по малко кал с две думи ред. Който няма пара да
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
За паркирането трябват паркинги, а не платени зони. Колко общински паркинга с колко паркоместа има в София? Би трябвало паркоместата да са над 200000 в подземни и/или многоетажни паркинги
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Когато мутрите презастрояват кварталите, общинарите се правят, че не се сещат за паркирането. После плащайте на мутрите, за да паркирате. Това го няма никъде о света. Платеното паркиране е последната мярка, чак когато се изчерпат възможностите на всичко останало, а в България това всичко останало се прескача и направо се отива на дране за платено паркиране. Между другото как тук някакви очакват да намалеят автомобилите наполовина? Личните автомобили в София са около 1/4 от всички автомобили, кои
отговор Сигнализирай
Новини