IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Защо се появиха пукнатините на Лъвов мост?


Обратно в новината

Коментари Коментари

25
Мяу
преди 3 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Пък и къде има напукани асфалт??
отговор Сигнализирай
24
Истината
преди 3 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
е че следствие на корупцията се изписват материали за милиони, които отиват в чекмеджетата, а в същност се полага по_малко количество материал. Затова днес се строи, утре се ремонтира за два пъти повече пари. Заделените количества материали отиват в обекти като Росенец. Това е стара история, която се повтаря с векове, както се пее в една българска песен.......
отговор Сигнализирай
23
Издънкова
преди 3 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Не е нужно да си правиш на експерт защото има пет важни неща и те са :1 Пари 2 Ремонт 3 Гаранция 4 Срокове 5 Изпълнение
отговор Сигнализирай
22
Издънкова
преди 3 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
Тоя *** се пише експерт по какво точно както и тоя от бричка !какви експерти сте само се бутате по телевизията да вземете някой лев и да говорите глупости ако такива като вас са експерти майко мила !Същи се вживява и Митко Илиев синът на Владо Илиев взимащи пари от еврофондове за пътна безопасност !И двамата са деца бутани от родителите си да станат нещо в тази сфера ама и като пилоти не са нищо повече от обикновените хора просто бащите им ги захраниха с много да нямат конкуренция
отговор Сигнализирай
21
Тъпи
преди 3 години
Харесвам 15 Не харесвам 1
За да се получи тази пукнатина е защото е имало въздух в земните маси по време на ремонтни дейности ,тоест при обратния насип земята е била или твърде суха или е много водна.Температурата не играе никаква роля в дълбочина под 20 см. .Госпожата се оправдава че климатичната промяна е виновна . Но щом е така както казва ,защо земята не се е напукала по цяла България ?
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Между другото, както казах че може да се отворят фугите и да се монтира профил за дилатационна фуга - това ще има ефект, ако въпросната фуга е предвидена и я има. Тази фуга е от фундамента до горна крайна точка на съоръжението. Ако не са я предвидили в основата - няма полза да се слага в горна точка. И това само и единствено говори - че този мост не става за нищо. Един ден ще се срути. Със сигурност. Аз не бих минал с 50 тонен камион през подобен мост. Казвам ви съвсем сериозно.
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Парите, които харчим в България, не са достатъчни - ние си купуваме най-евтиния продуктЗа какво дискутирате тука?
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
До До 16Не, няма. Ако има, няма да се появят пукнатини. Там където има пукнатина, това е защото липсва профила между двете секции. Щом има пукнатина между две секции - със сигурност няма профила за дилатационна фуга.Всъщност, такъв мост, без тези профили е изключително опасен. Не се знае в кой момент ще тръгне да пада. Т.е. едната секция ще се отдели много от другата. Профила освен че че предотвратява това да се пука асфалта е и "спойката" между двете секции.Тук със сигурност профили няма.
отговор Сигнализирай
17
До 16
преди 3 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Или има, но не достатъчно ! За пример - твърди материали като бетон се нуждаят от такива фуги на всеки 15-20 м/2, а асфалтът като по-еластичен, предполагам поне на 50-60 м/2, но за тия изчисления трябват специалисти, понеже зависи също от натоварване, вибрации и др. ! Някои сигурно не знаят, но едно жилище смалява размерите си през зимата с по няколко см на страна !
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 6 Не харесвам 5
некъдърността е обхванала държавата и няма кой да спре разрухата.като измрат и последните остатъци от комунистическото племе, живота ще си продължи както си е мечтаел Левски.
отговор Сигнализирай