IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

"Синята зона" в София нараства - ще доведе ли това до по-малко трафик и по-чист въздух?


Обратно в новината

Коментари Коментари

91
забойсмение
преди 3 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
С решение Административен съд ги обяви за незаконни,но няма КОЙ да ги свали.А приходите отиват директно в касата на фирмата а не в общинския бюджет.Само лека справка в търг.регистър е достатъчна да се видят ЯВНИТЕ лица на това търговско дружество.За зони и новите еко стикери пълнещи джоба на един любимец от БСП да не говорим.Ние сме си за бой !
отговор Сигнализирай
90
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Решението не е трудно - всички, които предлагат по-високи данъци и такси, отиват да трошат камъни в каменоломните. Тогава няма да има проблем с паркирането и със задръстванията.
отговор Сигнализирай
89
Истината
преди 3 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
В България платените зони винаги водят до увеличаване на задръстванията и по-голямо замърсяване на въздуха. В случая имаме замяна на зелена зона с по-скъпата синя зона, т.е. целта е по-голямо печалби за мутрите.
отговор Сигнализирай
88
azz
преди 3 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
До Анонимен Имам лично впечатление от Малага,Испания - на всички места с повече автомобили/центъра,пристанището/ са направени достатъчно паркинги.Достъпа до тях е бърз,цената беше 1 евро на час,сега разбрах че са го намалили на 0,75.Топлата вода е измислена отдавна,не е нужно ние да я измисляме!Тук всичко е за едно огромно лапане!!
отговор Сигнализирай
87
NoMercy
преди 3 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Ще цитирам: Зоните за платено паркиране както в Европа, така и по света, имат една основна цел - да демотивират идването с коли по централните части на големите градовеЕ какъв център е Яворов , Оборище и Лозенец. А за към Централна гара и ул. Константин Величков да не говориме ....
отговор Сигнализирай
86
gele
преди 3 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
общината да не си играе с тия зони а на всяка новострояща се коперация да има подземни гаражи. Стига са лапали защото тия зони след време няма да имат файда
отговор Сигнализирай
85
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Глyпak. В пандемия транспортът не трябва да се ограничава, защото това значи повече хора натъпкани в едно превозно средство, а оттам и по-малко хора ще искат да го ползват.Градският транспорт е най-рисковото място за зараза.
отговор Сигнализирай
84
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 1 Не харесвам 5
Аз също преди време си мислех че строителстовото на паркинзи е решение но не е така. Това може да стане в америка където има магистрали които минават през градовете. Ако се направят много паркинги в центъра, ще се задръстят булевардите с трафик и ще висим по 2 часа в задръствания за да влезем в центъра, защото всеки ще иска с кола да стигне до паркинга в центъра. Правилното решение е това което правят. Да се предотврати влизането в коли към централната част.
отговор Сигнализирай
83
Мигко
преди 3 години
Харесвам 17 Не харесвам 0
Според вас,въвеждането и доведе ли до повече места и по чист въздух или доведе до поредната куче-касичка.
отговор Сигнализирай
82
АВТОМОБИЛ = СВОБОДА
преди 3 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
Аз НЕ желая да пълня джобовете на cвинeтe!
отговор Сигнализирай
Новини