IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

План за нов квартал на столицата разгневи "Спаси София"


Обратно в новината

Коментари Коментари

167
Преди години
преди 3 години
Харесвам 16 Не харесвам 3
Се смеехме на Перник, наричахме го Мордор като гледахме комините на последните работещи предприятия как пушат. Сега като се спускам от Нови Хан, в София същото положение, добре че заобикалям, по северната тангента и изчезвам.
отговор Сигнализирай
166
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 22 Не харесвам 2
След реституцията всеки парк,градинка и прочие се върнаха на частни лица. И всяко частно лице по закон може да си огради и застрои местото. Единственият вариант да му го вземат е ако се одържави за някакви нужди на държавата и му се плати неустойка. Но държавата няма свободни пари за такива неща. Тъй че каквото и да си планират и колкото и да забраняват на някой да строи,след първото дело в съда тази забрана пада с мотив,че имота е частен.
отговор Сигнализирай
165
Обичаме те Фъндъкова
преди 3 години
Харесвам 17 Не харесвам 2
Мафията си прави 30 години каквото си поиска и затова за мен ще е голям успех ако новото правителство премахне поне половината ОПГ
отговор Сигнализирай
164
BBBBBBBBBBB
преди 3 години
Харесвам 16 Не харесвам 6
Унищожаването на София от самоковската *** продължава. Лесно е да се строи в зелена зона. Да се разширява на север София. Полета много. А така Витоша е запушена. Кошмарите на Данчето ще са за бъдещите поколения. УЖАС!
отговор Сигнализирай
163
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 24 Не харесвам 2
Представям си какви ще са колоните от чакащи на светофарите коли, ако го построят този квартал и продължат бул.Копенхаген. Сега колоната започва от Цариградско шосе в посока Горубляне по Самоковско шосе, като има и втора колона в локалното, голяма част,от които идват от магазин Метро. Сега колоната ще стигне разклона за Младост и вътре в двора на Метро. Това е най-некадърно направения пътен възел, който съм виждал.
отговор Сигнализирай
162
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 21 Не харесвам 3
В Младост трябва да се съборят построените след 1989 година сгради, а не да се строят нови. Няма пътища, които да поемат даже и сегашния поток от хора. Цариградско шосе оте претоварено, а друго няма. Бул. Малинов, основният булевард за вход/изход от Младост, както и за преминаване между частите на Младост е по-претоварен и от Цариградско шосе заради многото светофари, задръстили движението по булеварда. Единият изход на новия квартал е Малинов, а другия е задръстения пътен възел Самоковско шос
отговор Сигнализирай
161
Все пак
преди 3 години
Харесвам 15 Не харесвам 7
Да бяхте сложили една карта на предвиждането за застрояване, че да се коментира реално, а не от заядливост. Ако терените са частни, как точно някой ще им забранява застрояване? Може единствено да се ограничи за площ и височина.
отговор Сигнализирай
160
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 18 Не харесвам 3
Там е редно да има голям парк като северния вместо да застрояват. Реално в тази част на софия паркове няма.
отговор Сигнализирай
159
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 14 Не харесвам 14
Спаси София от Спаси София.
отговор Сигнализирай
158
Стар
преди 3 години
Харесвам 23 Не харесвам 2
Квартал Изток беше най крайният до края на 60те. Днешният кв.Младост беше поляни и ливади извън града,а,,Корабчето" на Горубляне беше началото на селото.Старите софиянци помним как растеше София през годините,тъй че това днешното е поредното продължение и е ,съвсем естествено/за съжаление/
отговор Сигнализирай
Новини