IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Експерт: Няма логика 30 км/ч да важи за големите булеварди


Обратно в новината

Коментари Коментари

24
Жена-състезател
преди 2 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
30 км на отсечка без пешеходни пътеки или светофари в София в лявата лента и ще стигам до офиса за около час с всички заспали и страхливи флегматици, за които шофирането не е удоволствие, а зор и ежедневно предизвикателство в стил "автомобилът - моят враг". Ми, не, мерси. Който го е страх да кара, да ходи с градския транспорт. Ако пътят позволява и няма задръстване, защо да се движа като трактор, ако не застрашавам никой от участниците в движението....
отговор Сигнализирай
23
глас от тъдява
преди 2 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
от това лято решиха че областния център (250 хииляден град ) ще е "Град 30км/ч" с изключение на булеварди там е 40. Много ми е кеф да ида с колата и по някоя натоварена улица да подкарам с 20 , последния път бяхме с един познат , заехме двете ленти на един булевард и с 30-35км -
отговор Сигнализирай
22
хахаха
преди 2 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
най добре да минем на ролкови кънки -горивото е екологично -пържоли с гарнитура и не отделят вредни газове а само малко миризливи. няма нужда от катализатори и пр.
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Въвежда се ново понятие: ГОЛЕМИ булеварди. Значи, избройте кои са тези ГОЛЕМИТЕ и кои ще останат в рамките на другото подразбиращо се понятие МАЛКИ булеварди! )))
отговор Сигнализирай
20
какво се чудим
преди 2 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
колкото по-бавна скорост -толкова по дълга работа на двигателя = толкова повече замърсяване на въздуха .Мадрид има прекарани подземни булеварки по които може бързо да се прекоси града без да се навлиза в центъра.Това трябва да ставе в София ако искаш да отидеш от подуене в момкова махала да не минаваш през центъра.
отговор Сигнализирай
19
Пипи
преди 2 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Племеникът на фандето защо не публикува броя на пътнотранспортните произшествия, броя на загиналите и ранените в това каре, където иска да направи 30 км та да убеди обществото в необходимостта да се въведе ограничение. Като гледам струпването на безмислени знаци за еднопосочно движение в кварталите оставам с впечатлението, че за всеки знак влиза някаква сума в джоба на поръчителя. Пример Т-образно кръстовище, няма улиця за завой наляво и безмислено сложен знак "задължително направо и надясно".
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
В Париж има такава логика, ама в София - няма! Е, браво, браво!!!
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Преди 12 години, когато карах шофьорски курсове, инструктура ми вика: "Движи се с колоната", а аз му викам: "че те карат с над 70", "Нищо,следвай ги за да не затормозяваш движението". Това ставаше по Сливница от светофар до светофар. Иначе хващаш "червената вълна на светофарите".
отговор Сигнализирай
16
още идеи
преди 2 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Още по-добре да се направят наклонени елипсовидни кръгови, като варненските, но със светофари вътре. Там физически не може да се мине бързо, защото директно летиш в дупката. Помните как бяха летели едни преди години. Друга идея е да се опушва района с димки и да падне видимостта до 10-20м. При такава видимост трябва да не си наред да караш с повече от 10км. Може да се прави изкуствена мъгла за по-екологично. Тъкмо ще купят техника с евро пари и ще ни дават в новините.
отговор Сигнализирай
15
идеи и още идеи
преди 2 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Щом на т.нар. магистрала има табели 80-90км/ч, нормално е в градовете да е пропорционално. 20-30км/ч е долу горе пропорционално и тъкмо ще се върже с незаконните табели, наслагани от селските кметове по главни пътища, като София-Варна. По селата има и легнали полицаи и дупки, така че може да разкопаят центъра и да сложат легнали полицаи, ама не гумени, а по 20см високи от ръбест бетон или направо бордюри. Тогава ще се кара на полусъединител и ще е най-безопасно за заплесите с телефони.
отговор Сигнализирай
Новини