IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Студ в електробусите в София, батериите падат от парното


Обратно в новината

Коментари Коментари

66
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
До Анонимен - 69 - Всъщност Паветата вдигат много повече прахоляк от асфалта. Асфалта има нужда от измиване 2 пъти годишно, Паветата постоянно прашат 24/7 х 365. Трябва да са под вода за да не вдигат прах. Погледни карта на София за качество на въздуха. Там нивата на фини прахови частици са най-високи там където се топлят на парно, но пък покрай булеварди като Борис и квартали с вътрешни улици само от павета като Иван Вазов. В момента около Борис качеството на въздуха е по-ниско от ЦАРИГРАДСКО
отговор Сигнализирай
65
бай брадър
преди 2 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Това само говори за лошо планиране на линиите. Ще скъсят линиите така че зимата да има достатъчно заряд за движение и парно. Или ще поръчат автобуси с по-голям капацитет на батериите.
отговор Сигнализирай
64
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Всъщност точно обратното е. Асфалтът задържа много прахоляк, докато при паветата прахоляка се измива от дъжда и остават едри частици. За качеството на въздуха съдят по фините прахови частици, защото няма друго наднормено замърсяване в България. В крайна сметка надорменито замърсяване е само през зимата и само заради печките. Ако ще и всички пътни превозни средства да се спрат, наднорменото замърсяване ще си е същото.
отговор Сигнализирай
63
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
До Анонимен 67 - Така е, защото по незнайни причини мерят фини прахови частици за качество на въздуха. Фини прахови частици от автомобили почти не се отделят без значение какви, отделят се газове, а фините прахови частици са от пътищата и няма значение дали си на дизел, бензин или мазут, ако не гориш въглища почти не излиза прахоляк от ауспуха. От ПАВЕТАТА е друга бира, паветата се поставят директно върху фин пясък и се начукват като мине кола вдига прахоляка във въздуха. Павета = прахоляк!
отговор Сигнализирай
62
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
И да не забравите, че ако един дизелов автобус замърсява със 100 единици фини прахови частици, то електробуса замърсява с 97 единици. Това е според проучване на учени по поръчково изследване за Столичната община. С други думи същото замърсяване.
отговор Сигнализирай
61
Фандъкова
преди 2 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
60
Иван
преди 2 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
59
Мои
преди 2 години
Харесвам 20 Не харесвам 1
Приятели в САЩ преди три четири години си изпонакупиха електрически тесли, волтове, БМВ -та и всички ги върнаха още след първите студове. Вече толкова години от тогава, а те все още ги псуват. Без изключения.
отговор Сигнализирай
58
ф
преди 2 години
Харесвам 10 Не харесвам 5
Фандъкова да не се крие ами да започва или да върти *** за ток или да раздаде кюмбета за транспорта. Нали тия автобуси бяха нейна инициатива. Що мълчи ка то ..
отговор Сигнализирай
57
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Последно с автобус се возих 2018, лятото, от морето за София. Някъде около Пловдив климатика отказа. Вуйчото отби на някаква бензиностанция, ръчка нещо по автобуса, каза, че е повреден и да чакаме друг. За да не се поизпотим чакахме 1 час рейс в най-голямата жега. А някога климатика беше лукс.
отговор Сигнализирай