IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

1,60 лв. остава цената на автобусното билетче в София


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

18
vlady
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 6
Не е сложно - при валидацията се отбелязва началният час на валидност, винаги е ясно дали билетът е валидиран в дадено превозно средство и кога е станало това. Работата на контрольорите се улеснява, няма да има и спорове заради заяждащи перфоратори. Единствено ще отпаднат тестетата билети и пробването дали дупките съвпадат.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Това е такава гл.у.пост с тия "времеви" билетчета! Ще бъде пълно объркване и хаос като ги въведат! От една страна хората няма да разбират как им се зачита времевия интервал, в който могат да ползват билетчето и ще се карат с контрольорите, от друга страна контрольорите и те докато се научат... Освен ако не им е целта да усложнят нещата до толкова, че на хората да им писне от билетите и да започнат да си купуват карти. Или просто пак някой "умен и красив" го е измислил.
отговор Сигнализирай
16
vlady
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
До АнонименТЪрговище е малък град, разстоянията са малки и на практика има само две градски линии с нормално разписание.
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
В Търговище е 30ст. Ама това е щото не е столица.
отговор Сигнализирай
14
vlady
преди 3 години
Харесвам 1 Не харесвам 5
До През 2019Не трябва да се връща - картите ще станат неизгодни, нормално е да се стимулира закупуването им. Нужни са билети 15, 30, 60 и 90 минути както и карти 24 и 72 часа с неограничени прекачвания.
отговор Сигнализирай
13
до 11 от 10
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Чевена празна куха тиква си ти бе!Казвам само какви бяха цените и заплатите.Никой не ти говори за дългове и любов към социализма.Това го има само в твоята тиква и група руски комбайнери само!Кой знае в какъв гълъбарник си се заврял в някой краен квартал и зъзнеш докато пишеш тук въшкаррр!
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 5 Не харесвам 13
Градски транспорт влак и автобус съм ползвал за последно 1977 година. През Декември месец 1977 год. му излезна номера на баща ми за Ладата и като се качих на нея не слезнах до 2 000 година когато я замених с БМВ. Градският транспорт в момента го ползват само най бедната прослойка които пътуват и гратис.
отговор Сигнализирай
11
vlady
преди 3 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
До преди 1989Билетът беше 6 стотинки, но месечната карта 5 лв и тримесечната 13. Това е точно обратното на нормалното таксуване - нормално е билетите да са по-скъпи за сметка на изгодни карти. Сега съотношението е много по-добро - месечната карта е приблизително 31 билета, тримесечната приблизително 81.
отговор Сигнализирай
10
vlady
преди 3 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
До АнонименПлевен е много по-малък град, при това картите в София са значително по-евтини.
отговор Сигнализирай
9
до 10
преди 3 години
Харесвам 3 Не харесвам 10
И тая евтиния е била осигурена чрез външен дълг към банки от загниващия капитализъм! Масрафа и евтинията ви в последствие ги плащаха хората от Демокрацията до 2015 - та включително! Ама то не е лесно да си с промита червена и празна тиква.
отговор Сигнализирай
Новини