IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

СО: Целта на "Зона 30" е да намали инцидентите


Обратно в новината

Коментари Коментари

17
Факт
преди 2 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Доказано е, че такива ограничения на скоростта винаги водят до повече ПТП-та. Това го знаят всички експерти по пътна безопасност, на за съжаление в България няма такива експерти
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Тоест, да бутаме колите когато сме в центъра. Или ограничението е за да ходим пеша? А рикши няма ли да сложите? Хем ще създадете работа, хем ще е екологично.
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
До Анонимен 2 - Автомобили с Евро-6 замърсяват 2 пъти по-малко с азотни окиси, но същоъо количество въглероден окис от Евро 4! Значи, ако в зона за евро 6 има 2х броя автомобили с Евро 6 - то замърсяването ше е даже малко повече отколкото от Х броя автомобили с Евро 4!!! Ама нееее.... Евро 6 трябва да е! Щото е най-нов стандарт!
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
по-малко от 1% от треиторията на София е тая ЗОНА 30..... Ерго: с толкова ще се намалят инцидентите
отговор Сигнализирай
13
Алекс
преди 2 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
Много правилно решение.По тези улици не може да се кара безопасно с по-висока скорост.Който иска да препуска,на село мегдана е широк.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
До вчераКато гледам как карат голяма част от шофьорите, всички сме за коне и каруци. Всеки бърза, свири, псува, никаква толерантност към останалите на пътя.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
До Сатир - Нормално е да се избиваме по пътищата все пак българите сме сред най-младите общества в Европа опитомили волана. Все още масовия шофьор не разбира, че ползата от автомобила не е да спестиш 5 минути, а да можеш да пренесеш багаж или да отидеш там където градския транспорт, колелото и краката не могат да те заведат. В добре развитите и стабилни икономически западно европейски общества автомобила е последна опция за придвижване.
отговор Сигнализирай
10
Ано
преди 2 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Цитат: "Най-важният ефект, който се цели, е повишаване на пътната безопасност и намаляване на инцидентите. Неслучайно е подбрано това каре, тъй като в момента вътре имаме достатъчно инфраструктура, която физически ограничава скоростта на движение: Две противоречащи си твърдения - в момента положението е такова, че не позволява по-висока скорост - а защо тогава слагате ограничението?? А безопасността: има ли поне 10 убити и 20 ранени в този участък та да ги намалявате. Кога ли ще има нормални
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
До Пенсионер 8 - Е ти като си пенсия до къде ходиш с автомобила? Нямаш ли супермаркет на 100метра от дома? Първа/втора замърсявала въздуха, трета/четвърта по-малко, а на крак като е въобще? Или ти обичаш да си част от проблема, ама да ти е едно такова приятно, че не си най-голямата част от проблема? С кола се пътува само ако няма как да стигнеш пеша или с градски транспорт някъде за под час. Всичко друго е "спестяване на 5-10 минути блеене в облаците" или иначе казано безсмислен разход.
отговор Сигнализирай
8
Сатир
преди 2 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Тук се сблъквам с необясним оптимизъм /кирчов/ как народа ще спре да се избива, даже ще пренасят колите на гръб, докато карат колело /а някой кара колело/. Само да припомня - при тая скорост горенето е непълно, рязко се увеличават димни газове, фини частички. Защо го няма в оптимизъма?
отговор Сигнализирай