IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Патова ситуация за транспорта в София - или се плащат заплати, или ток


Обратно в новината

Коментари Коментари

27
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 29 Не харесвам 0
Ми то не може години наред определена прослойка от обществото да се вози безплатно . Това са приходи, които транспорта не е пожелал да си събере. Няма кво да ми се жалват.Иначе всички да спрем да си купуваме билети.
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 15 Не харесвам 5
А децата ни с какво, ще ходят на училище, отворковци? Транспорта изпълнява, социална функция. Много ви е лесно, всичко да се закрива в тази държава.
отговор Сигнализирай
25
Хахаха
преди 2 години
Харесвам 13 Не харесвам 3
Спирайте и метрото. Тогава ще видите задръствания по 2 часа. Хахахахаха
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 9 Не харесвам 12
Половината рейсове са излишни. В един квартал повече от 1-2 линии е разхищение. При положение 60% от София е обхваната от метрото е абсурдно да има толкова много рейсове.
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 27 Не харесвам 1
Да фалира това недоразумение наречено "Градска мобилност" и да се приключва с мъките наречени градски транспорт, зони за почасово паркиране и т.н. Всеки месец изтичат милиони от сини/зелени зони, един паркинг не сте направили за хората и изведнъж щяли ва фалирате. Ми, фалирайте, не ме интересува.
отговор Сигнализирай
22
Стамат
преди 2 години
Харесвам 16 Не харесвам 2
Фандъкова не ползва градски транспорт... нито СОС, нито заместник кметовете.
отговор Сигнализирай
21
Калпаво управление
преди 2 години
Харесвам 18 Не харесвам 5
Колко линии са си туристически? Тръгват от София и правят по 40 км в посока и стигат до паланки из Витоша срещу 1.60лв. Освен това в тези рейсове рядко има повече от 5 човека. Колко дублиращи се рейсове има в цяла София? Половината линии могат да бъдат оптимизирани и да минават през повече места. Освен това парите от паркиране, защо не се ползват за изграждане на нови паркинги и налагане на още ред и ограничения за да направят градския транспорт единствения начин за достъп до центъра?
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 42 Не харесвам 7
Защо да има за българите пари, за украинците нали има. Вчера, жена от пощата донесе пенсията на майка ми, от втори месец, не са им изплащали заплатите. Закривайте, всички социални сектори, БДЖ, Пощи, градски транспорт. Киро и Кокор, да си заминават. Украинците се возят, безплатно в БДЖ и градски транспорт, а ниеда го дуухаме.
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 17 Не харесвам 7
За да имат парно софиянци, цяла България се задължава да изкупува скъпият ток от тецовете в София и това вдига цената на тока с над 20%. Освен това газът, който се използва се плаща от държавни предприятия и реализираните загуби са за сметка на държавата, понеже софиянци не трябва да плащат нормалната пазарна цена. При сегашното положение София е тумор за България, който изпива потенциала на страната. Нужни са спешни реформи и децентрализация. Парите трябва да са балансирано инвестирани!
отговор Сигнализирай
18
NoirFire
преди 2 години
Харесвам 32 Не харесвам 0
Вижте тази ситуация с градски транспорт нямаше как да е избегната, пътувам с автобус 204 сутрин на работа препълнен с хора преди ковид ситуацията, той е на 4 - 5 минути по това време, като въведоха локдауна бях сам в автобуса и тази ситуация продължи много време, без пътници градски транспорт а и тези дето се возят никой не ги проверяваше, продължиха автобусите да си спазват разписанието преди кризата, въпрос на време бе да фалира градския транспорт.
отговор Сигнализирай
Новини