Според изследване по поръчка на Столична община, при движението на един автомобил с ДВГ, 96% от замърсяването с ФПЧ идва от неизмитите улици и 4% от двигателя на автомобила. При движението на електрически автомобил, неговото замърсяване заради неизмитите улици е 96% от това на бензинов или дизелов автомобил със същите габарити.
отговорСигнализирай
103
Анонимен преди 2 години
35
До Край Всъщност в белите държави се мери ТОЧНО какво излиза от ауспуха: анализ на газовете и става ясно. Какво правите по балканските ширини си е работа на гаааннчо.
отговорСигнализирай
102
Анонимен преди 2 години
131
Фъндъчката не смее да пипне електората от Факултето,който я избра,затова най-лесно е да спре автомобилите.И за мръсните улици не се сеща,защото за тях трябва нея да глобяваме,а не тя нас.
отговорСигнализирай
101
Дьо фюнес преди 2 години
12
Факт е че като минеш педесеттака пръдиш повече без значение жена или маж. За дъртите по ниска категория. Щото младото си е младо.
отговорСигнализирай
100
Фандъкова преди 2 години
41
Има и много хора дето замърсяват Един селю дето се я наял с дърт чесън, върви и пърди и фунти и никой не може да диша край него . Не замърсява ли? Катализатор и за него. Ве дна га.
отговорСигнализирай
99
Анонимен преди 2 години
61
До КрайАбсолютно вярно. На рено клио 1.2 /58кс 2000г на газ дадоха кат1, а на хонда 1.6/115 кс на бензин, която харчеше и масло 2005 г дадоха кат 3
отговорСигнализирай
98
Анонимен преди 2 години
70
Досега в крайните квартали където няма тец много бяха на газ. С тези цени масово се връщат на дърва.
отговорСигнализирай
97
Край преди 2 години
172
Уж мерят газовете при преглед а се оказва, че гледат годината на колата. Това директивата на автомобилопроизводителите - да се забраняват старите за да се продават нови коли. Старата мололитражка на газ замърсява в ПЪТИ по малко от новия тритотен джип. Да ни обясняват, че да си хвърлиш старата но здрава кола за да произведат нова е много екологично и един абсурд.Насърчаването на консуматорството не е ЕКО.
отговорСигнализирай
преди 2 години
преди 2 години
преди 2 години
преди 2 години
преди 2 години
преди 2 години
преди 2 години
преди 2 години
преди 2 години
преди 2 години