IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Месечните карти за една линия в София отпадат от Нова година


Обратно в новината

Коментари Коментари

51
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 25 Не харесвам 0
По същия начин грабят мобилните оператори. Телефонът на майка ми е с копчета, но плаща 18 лв. такса, защото няма план без включен в него интернет. Ползваш- не ползваш, плащай.
отговор Сигнализирай
50
Баба
преди 2 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
Простотия до ш
отговор Сигнализирай
49
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 21 Не харесвам 0
Аз плащам на детето ми 9лв за 1 линия , която е до училището му....защо да плащам 20лв ???Нещо не се връзва , ще дебне с билетче в ръка за контрола , айде баста
отговор Сигнализирай
48
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
30 години се борим, за да администрираме по-лесно нещо, което се субсидира на 3/4 от бюджета. Кондуктори,контрола,машини за билети, интеграции, цени, производство на билети, разнасяне, счетоводство, карти, глоби. Май щеше да е по-евтино за обществото да няма билети
отговор Сигнализирай
47
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 23 Не харесвам 0
Никой обаче не извади статистика колко много хора ползващи карта за градски транспорт за една линия сега ще бъдат лишени от нея и принудени да си закупят или за един месец за всички линии с 20 лв отгоре или за цяла година и така ще бъдат ощетени минимум със 100 лв .на година в най добрият случай.За мен това е ограбване по най грозният начин хвърляйки ми прах в очите с билетчета за почасово пътуване при положения,че основният приход идва от карти за градски транспорт,а не от продажби на билети.
отговор Сигнализирай
46
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 26 Не харесвам 0
Билет за време има смисъл Boris Bonev ако транспорта минава на 4-5 минути. Какво са 30 минути, когато пътуваш 20 мин, слизаш и чакаш още минимум 15?
отговор Сигнализирай
45
Joko
преди 2 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
До кога ще ни занимавате с този *** ьо Бонев. Той ли ще ни учи на навици ! Ба си нахалноо коп еле !
отговор Сигнализирай
44
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 15 Не харесвам 0
Пак е недоизмислено. Давам и пример:Купувам си билет за 60 минути и искам да стигна от първата до последна спирка на автобус 604 в час пик. Това е невъзможно за час по независещи от мен причини. Какво става, когато ме проверят, преди да сляза? Втори билет ли ми трябва за едно превозно средство? И съм сигурен, че това не е единствената така натоварена линия. Та както казваше една хубавица по телевизията: "Логика-няма!?"Какво успяхте? Да ни вдигнете разхода за градски транспорт.
отговор Сигнализирай
43
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
Представям си поста на Бонев в социалните медии ако не участваше в схемата със ЦГМ и Данчето. Реално повишават цената на билета". "Неефективен билет за 30 мин.", "Премахват талона за 10 пътувания.", "Махнаха картата за 1 линия." Май имаше повече надежда, когато беше от другата страна.
отговор Сигнализирай
42
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 23 Не харесвам 0
Ползвам 1 (ЕДНА!!!!) линия и зареждан за 1 (един) месец 23 лв. Сега ще продължа да ползвам 1 (ЕДНА) линия, но трябва да плащам 50лв. на месец, за тези, които НЕ ПОЛЗВАМ.
отговор Сигнализирай
Новини