IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

"Новите" коли в София – стари. Средната им възраст – около 18 години


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

60
до 79
преди 2 години
Харесвам 4 Не харесвам 17
Заради такива пaляци като тебе, ще си тънете в кал. Богатите си имат гаражи, плащат си за синя зона, колите им са по безопасни и по малко замърсяващи. И дай те да плащат. А тия със строшките, паркират по градинки, по тротоари, нямат гаражи, нямат гуми пушат на кюмбе. И вместо да вдигнеме яко данъците за трошките и който няма възможност ще се вози на метро, а не да пречи на другите и да замърсява. Бедно мислене кофти среда.
отговор Сигнализирай
59
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Леките коли средно на 18 години, товарните до 3,5 тона са средно на 11 години, а това са баничарки, малки ванове и джипове. С други думи средната възраст е някъде около 14-15 години. Това обаче означава, че в провинцията средната възраст на колите е безyмно висока, може би 25-30 години.
отговор Сигнализирай
58
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Данъкът трябва да е според стойността на колата. Може да се използва застрахователната стойност.
отговор Сигнализирай
57
Нормално
преди 2 години
Харесвам 2 Не харесвам 5
Автотърговците вече водят съпругите си по Европа за да договарят автомобилите на обява за кола от 10000 питат може за 3000 за България експорт моля ви!!!! Гетото на Европа е българия
отговор Сигнализирай
56
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 3 Не харесвам 10
Нови - стари, ако искаме нормален град трябва всяка кола да се обложи с допълнителен годишен общински данък 1.5% от стойността й. Средна стойност 10 хиляди = 150 лв. данък. 800000*150=120 мил. Богатите ще плащат повече - "социална справедливост" в действие. С парите - ремонт на улици, нови паркинги, градски транспорт. Докато има толкова таралясници в София, положението ще е като сега. А така повече не може, колите превзеха всичко - улици, тротоари, градинки, кошмарно е.
отговор Сигнализирай
55
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 14 Не харесвам 2
Комунизма в България все още продължава, някакъв с книжка от няколко месеца с хиляда нарушения и кола доста над възможностите му на шофьор плаща същото каско като мен който нямам нарушения и щети. Това никъде го няма в света и затова газят убиват и бягат, освен това трябва да има и данък лукс за супер-скъпите автомобили а те товарни всички, пълен смях е тази бананова република, направена е за мутрите и олигарсите и внуците на БКП/ДС./
отговор Сигнализирай
54
Градски транспорт
преди 2 години
Харесвам 7 Не харесвам 12
За колите в Бг,незнам решение, важното е да пращат пари на скапаните Украинци.Пък за българските дечица и пенсионери по закона на джунглата.Който отцелее отцелее....
отговор Сигнализирай
53
Fool
преди 2 години
Харесвам 3 Не харесвам 11
До 71 тогава колите на старо трябва да плащат данък спрямо цената им приравнена към инфлацията. Като караш 10г БМВ-це плащаш като за ново + за статия еко стандарт. Като не ти отърва караш нова Дачия ;)
отговор Сигнализирай
52
Стар Софиянец
преди 2 години
Харесвам 17 Не харесвам 3
Данъкът за автомобила е преди всичко данък собственост и би трябвало колкото е по-скъп автомобила, толкова и данъка даде по-висок. Годината на производство и мощността не би трябвало да имат самостоятелно значение, а екостандарта е следствие на годината на производство.
отговор Сигнализирай
51
Fool
преди 2 години
Харесвам 6 Не харесвам 16
Както казах, вината е на държавата. Като българина има пари за 15 година премиум кола трябва да си плаща данък като за 15 годишна кола. Не трябва да е както е сега, държавата наказва хората с нови автомобили докато поощрява хората с дърти бараки. В цял свят данъците нарастват с годините на автомобила, само тук спадат.
отговор Сигнализирай
Новини