IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Ще стане ли София по-чиста при такса "задръстване"?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

33
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Абе я всички на метрото, трябват големи такси, само да излезнеш 10 лв. таксичка минимум, а тези дето по цял ден се шматкат и висят по безплатните паркинги на разни магазини 100 лева такса лентяй.
отговор Сигнализирай
32
Софиянец
преди 2 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Пренаселено, презастроено. Задръстванията са там където се строи неконтролируемо. Кметове, общинари, мутри и подобна *** са виновни за ситуацията. Плановете с които се строят кръстовища със светофарни уредби през 100 метра, може да се ползват само за тоалетна хартия, има милионни градове в които няма един светофар и движението е прекрасно. НО РАЗБИРА СЕ!!! трябва да се глобява обикновенния данъкоплатец.
отговор Сигнализирай
31
Augusto Pinochet
преди 2 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
СПОРЕД ЛАБОРАТОРИЯТА ЗА ЧИСТОТАТА НА ВЪЗДУХА НА ЕС - САМО 7% ОТ ЗАМЪРСЯВАНЕТО В СОФИЯ ИДВА ОТ АВТОМОБИЛНИЯ ТРАФИК НАПРАВЕТЕ СИ СПРАВКА!!!
отговор Сигнализирай
30
Augusto Pinochet
преди 2 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
"ДЪРЖАВА КОЯТО ЖИВЕЕ ОТ ИЗМИСЛЕНИ ТАКСИ Е ОБРЕЧЕНА НА ГИБЕЛ" ЦИТАТ ОТ КНИГАТА - "ДЪРЖАВАТА И ПРАВОТО" - БОЖЕ ПАЗИ НАРОДА БЪЛГАРСКИ В КОЛОНИАЛНАТА ТЕРИТОРИЯ В КОЯТО ПРЕВЪРНАХА ХУБАВАТА НИ ДЪРЖАВА!!!!
отговор Сигнализирай
29
Реалист
преди 2 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
Всички ограничения за колите в София са заради некадърността на Фандъкова да се справи с организацията на движението и паркирането. Това са синята и зелената платени зони за паркиране, екостикерите и забраните около тях, а сега и такса задръстване.
отговор Сигнализирай
28
Albi
преди 2 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
С какво ще се движат хората по центъра? Някаква алтернатива има ли? Че като няма с какво пак ще е мръсно и натъпкано с коли, но някой ще папка пари. Велоалеи направете, разширете метрото.Пеша ли да обикалят целия център или с алчни таксита. То хубаво да подражавате на Лондон, но първо вижте колко линии има метрото там, колко стейшъна по центъра и тогава обирайте хората. Да не останем назад, поне нещо хубаво копирайте.
отговор Сигнализирай
27
Т.Шак
преди 2 години
Харесвам 20 Не харесвам 1
Колкото сините и зелените зони решиха проблема с паркирането, толкова и тази такса ще се пребори със задръстванията. Само дерат кожи от хората.
отговор Сигнализирай
26
Гошо
преди 2 години
Харесвам 15 Не харесвам 1
И колела да карат всички пак ще намерят причина за таксички и зонички.
отговор Сигнализирай
25
Емо
преди 2 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
Аз гледам практическата страна на нещата и те са общо взето дали ще те е..т отпред или отзад. Пример - от Младост до Илиенци отиваш с кола, сменяш поне две превозни средства в посока, значи 4х1.60 лв са 6.40 лв. С автомобил цената ще е от 5 лв да речем на газ, до 10-12 лв. Но с автомобила можеш да се отбиеш някъде да си свършиш и друга работа, да спреш пазаруваш и т.н. Т.е. идеята е за тормоза и да си платиш. Ами всяка всяка общинска наредба подлежи на финансов контрол.
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 2 Не харесвам 9
До не трий - не е така подобриха много неща зелените зони. Първо никой не си оставя автомобила след запой и се появи дринк енд драйФ услугата второ през деня много хора се принудиха да паркират извън центъра за да не плащат паркинги, а на всичко отгоре се появиха и велоалеи. Зелената зона е перфектна и ако не виждаш разлика то е щото не живееш в центъра. Аз съм на Раковска и сега е 2 пъти по-празно особено през деня. Да пак е пълно, но има контрол и изчезнаха колите дето не мърдаха с месеци.
отговор Сигнализирай
Новини