IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Неудобства сред пътниците в градски транспорт с новите абонаменти


Обратно в новината

Коментари Коментари

96
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 62 Не харесвам 1
Искат ей така в началото на годината да съберат маса пари и после цяла година да не си мръднат пръста за някакъв вид обновление на системата, нови методи/практики и внедряването им. Там ли бяха със заплатите от по 4000+? Нормално, те така са свикнали да цедят от всичко.
отговор Сигнализирай
95
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 54 Не харесвам 3
Спаси София ви спасиха, а мен лично ме лишиха от метро щото имало скоростен трамвай, гейчеnca мизерни пропаднали!
отговор Сигнализирай
94
РАБОТЕЩ
преди 1 година
Харесвам 45 Не харесвам 6
Това е един от начините да се финансира ГЕРБ.Всички чиновници да пътуват с гр.транспорт и да си плащат картите.
отговор Сигнализирай
93
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 30 Не харесвам 0
Кога пък тука е удобно за някой. Нали има КРАДЦИ с парламент и обишини от една порода. Нямам как да се оставят без офшорки и комисиони от банките
отговор Сигнализирай
92
гост
преди 1 година
Харесвам 68 Не харесвам 1
Ами не разполагаме с такъв бюджет, за да си купуваме годишна карта !!!
отговор Сигнализирай
91
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 5 Не харесвам 54
Билети 30 и 60 не е времето на пътуване, а време за прикачване. С билет 30 и 60 може да се возиш 120 минути. Толкова ли не го разбрахте вече?
отговор Сигнализирай
90
Изтукан
преди 1 година
Харесвам 62 Не харесвам 1
Да се въведе закон всички електорално избрани държавни служители да не могат да ползват автомобили в центъра на столицата през работните дни. Да видите как бързо проимаме най-евтиния и удобен градски транспорт в ЕС. Това в сферата на научната фантастика разбира се.
отговор Сигнализирай
89
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 66 Не харесвам 0
Ако пътувам 10 пъти в месеца, кое ще ми е най-изгодния вариант при това поскъпване. Преди ползвах хартиените талони за 10 пътувания и карта за метрото зареждана с 10 пътувания и двете по 1,20 лева. Сега колко ще ми струва вместо 12 лева на месец?
отговор Сигнализирай
88
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 84 Не харесвам 5
Годишната карта за всички линии ако се разцепи - излиза по 31лв. на месец, какъв е проблемът да пуснат зареждане месец за месец на цена от 35лв. -38лв. примерно, а не да те връзват за 12 месеца напред, дето в днешно време не знаеш жив ли ще си, разрешено ли ще е да излизаш навън? Ако бяха осигурили достъпна възможност за 1 месечно зареждане - масово хората щяха така да си заредят и и пак да се доближим до 365лв. в годината. Нищо не разбират от търговия, да си наемат свестни хора в това цгм
отговор Сигнализирай
87
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 61 Не харесвам 1
Разбира се, че няма да си купя годишна карта за едно или 10 пътувания, това всеки с поне малко ум в главата би го разбрал. Това е пример, че годишната карта не е най-евтиния вариант, както масово ни лъжат. Жалко, че има хора, които даже и това не могат да схванат.
отговор Сигнализирай