До АнонименАз напълно Ви подкрепям за неудобството с пазарски чанти да се правят допълнителни движения като валидиране, но доста съм пътувала в чужбина и там също е така. При валидирането се събират данни за натовареността на съответния маршрут и така се подобрява планировката на транспорта, тоест очаква се, че ако има много пътници между 18 и 19 ч по Вашата линия от ЦГМ да пуснат повече автобуси например точно в този час. Това е смисълът на валидирането.
отговорСигнализирай
36
баба мара преди 1 година
00
и какво става с автоматите за купуване на билети в гр транспорт сега отиват набо-клу-ка една наша фирма да свие едни пари сега глоба ако не си валидирампенс карта а тези без билети слизат и се хилят само просто-тии в сос спретезастрояването там е фаталния проблем нямаме въздух и светлина вече
отговорСигнализирай
35
потресаващо преди 1 година
00
аз нищо не разбрах, представям си чужденец да се оправи с това пътуване.. таксиджиите по летището пак ще дерат кожи...кой им пише тия IT проекти и тестват ли преди внедряванетова е пълен фейл и не е направено, за да улесни хората и да ги стимулира да си оставят личния автомобил паркиран...
отговорСигнализирай
34
Анонимен преди 1 година
90
А ние кога ще можем да налагами глоби и наказания на ЦГМ
отговорСигнализирай
33
Анонимен преди 1 година
201
Винаги съм пътувала с карта за цялата градска мрежа:спокойно и удобно най-вече,когато се прибирам носейки поне 2 плика с покупки+ дамската ми чанта.Е,сега в уста ще нося картата,за да съм готова бързо да я "валидирам"/тази прекрасна българска дума/.Когато някой"служител"седи по цял ден на бюрото си и се чуди каква глупост да измисли,ето на:измисли я!!!Нали плащаме на контрольори да проверяват.Защо трябва на ден по 6 пъти да доказвам,че имам карта?Аз НЯМА да се "валидирам"!!!!
отговорСигнализирай
32
Факт преди 1 година
392
Премахнаха най-евтиния начин за пътуване с талоните по 1,20 лева и вместо тях да си купувам билет от водача за 2 лева. За останалите начини на пътуване няма разбираема информация, а и често е противоречива. Яко поскъпване на градският транспорт в София.
отговорСигнализирай
31
Анонимен преди 1 година
333
Каква е тази простотия, как 30 минути ще се прикачвам , ако има стачка в центъра но кое ще се прикача точно? И защо за време, дори в Япония плащат за разстояние? Кой умен мозък измисли това?...
отговорСигнализирай
30
43434 преди 1 година
492
Бавно и постепенно ще фалирате...Идеята да тормозите хората и да ги изнудите да си купят годишни карти няма да се реализира..."Кой каквото си направи сам, никой на може да му го направи"....Разпоредбите за валидиране на всички карти, са нищожни...Всичко се прави за да се събират незаконно лични данни....Само ще се увеличи броят на пътуващите гратис...
отговорСигнализирай
29
Поли преди 1 година
325
Щом няма протестиращи по улиците значи още може .Нищо ви няма.Пари имате щом си траете.
отговорСигнализирай
28
Баба преди 1 година
362
Искат да си купя годишна карта??излизам1път на месец да ходя на преглед билет за 30м не ме устройва по спирките не продават значи 2 лв от водач евтиния пък се чудя ЗАЩО НЕ МИ ПРЕВЕДЪТ ГОДИШНАТА ПЕНСИЯ НА 1 ПЪТ АМИ ДА ХОДЯ ВСЕКИ МЕСЕЦ
отговорСигнализирай
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година