ПАК ЩЕ ГО НАПИША. ХАРТИЕНИТЕ БИЛЕТИ ПОЧТИ НЕ МОГАТ ДА БЪДАТ ВАЛИДИРАНИ С МАЛКИ ИЗКЛЮЧЕНИЯ.
отговорСигнализирай
40
Анонимен преди 1 година
222
Нова математика измисли. Плащам повече, но ми е изгодно. За по-удобно да не говорим.
отговорСигнализирай
39
Анонимен преди 1 година
212
Ако е по-изгодно за пътниците ще е по-неизгодно за градския транспорт. Значи според твърденията на този госпидин са направили така,че и без това губещата фирма да има по-големи загуби. Значи трябва да си дават оставките
отговорСигнализирай
38
Анонимен преди 1 година
212
Почти двойно е поскъпването на пътуването при мен, но според ГЕРБ ми е по-изгодно.
отговорСигнализирай
Стига си писал глупости... На 15-20мин метрото може да се движи само в почивен ден и то след 22:00 часа вечерта. *** троловете се навъдили тука..
отговорСигнализирай
35
Анонимен преди 1 година
282
Колко пъти ще сменяте пластиките? Прибрах се в БГ през 2018 и през последните години смених 4 пластики за градски транспорт, защото вече не били валидни. Каква е тази система? Последната промяна е премахването на синята пластика, която е валидна само за метрото и с която се зареждаха по-ефтино билети за еднократни пътувания
отговорСигнализирай
34
Анонимен преди 1 година
253
Супер! Нека да ги има тези възможности. Но, в крайна сметка, защо трябваше да се премахва картата за 1 месец за 1 линия? Защо изобщо премахвате опциите, които са в удобство на пътниците и то по някакви самоопределени и анонимни критерии?
отговорСигнализирай
33
Ббб преди 1 година
343
Няма нищо изгодно в тези промени. По високи цени на билетите от водача и махане на изгодната карта за една линия. В това няма нищо изгодно и подобряващо в градският транспорт
отговорСигнализирай
32
Анонимен преди 1 година
366
И какво стана след като съдът установи, че повишаването цената на билетите от 1.20 лв. на 1.60 е НЕЗАКОННО? Чакам отговор
отговорСигнализирай
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година