IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Градският транспорт в София готви стачка


Обратно в новината

Коментари Коментари

43
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 23 Не харесвам 4
Спомням си преди много години когато в София нямаше толкова много коли каква блъсканица беше в графският транспорт. Толкова претъпкани бяха превозните средства, че не можеше да се затворят вратите, а сега се движат полупразни и празни.
отговор Сигнализирай
42
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 26 Не харесвам 1
Време е да се сложи край на анархо-комунизма в тази държава, когато има голямо търсене, а няма желаещи ами и по 3к ще давате. Същото важи и за магазините, като си пуснал кашкавал по 30 лв. по-скъп от чедара и синьото сирене ами ще фалираш и дори ще връщаш и помощи ако трябва, а всеки магазин който хвърля храната и предпочита да държи високите цени затвор директно.
отговор Сигнализирай
41
Бео Бахтер
преди 1 година
Харесвам 11 Не харесвам 3
ще си увеличат заплатите, като станат депутати
отговор Сигнализирай
40
Куку
преди 1 година
Харесвам 21 Не харесвам 1
Нерентабилните бизнеси тряба да се закриват, някой ще направи по добър модел и пак ще има транспорт. Същото е и Топлофикация, кражби и продажби.
отговор Сигнализирай
39
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 28 Не харесвам 0
Винаги ама винаги когато в една фирма е налице лошо отношение към клиентите същото е валидно и за отношението към служителите, обикновено управлявани от млад меринджей или държанки на шефа които грам идея нямат как се работи с хора.
отговор Сигнализирай
38
до 40
преди 1 година
Харесвам 12 Не харесвам 16
Един шофьор със стаж в транспорта взима няколкостотин лева, ама за по-малко от седмица, само да вметнем. Да, тези заплати, които взимат са много ниски за София, но това е нискоквалифициран труд.
отговор Сигнализирай
37
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 11 Не харесвам 4
Терористичният акт на Спасов в метрото доказа колко е зле този транспорт.
отговор Сигнализирай
36
до 43
преди 1 година
Харесвам 9 Не харесвам 9
Напълно си прав, но не слагай всички софиянци в кюпа. Както 44 е написал- масово от колите не слизат бедняците от крайните квартали. Доста хора работим от вкъщи и, повярвай ми, не караме коли по 1000в., а чисто нови такива.
отговор Сигнализирай
35
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 19 Не харесвам 9
От една страна това е нискоквалифициран труд, заменим на 101% от машина (особено при трамваите). От друга страна транспортът е нужно средство. Напускат шофьорите, защото взимат някакви си смешни 2000-3000лв., което в София си е заплата за общак студент в склад. Нямам неквалифицирани приятели, но имам познати, които работят на 2 места като шофьори и си изкарват сносни за техните си възможности пари. Като цяло, подкрепям шофьорите на градския за по-високи възнаграждения.
отговор Сигнализирай
34
до 43
преди 1 година
Харесвам 7 Не харесвам 22
Всъщност, на работа с бракмите си ходят само нископлатените провинциалисти от крайните квартали. Нормалните софиянци на 80% работим от вкъщи и ходим до офиса рядко.
отговор Сигнализирай
Новини