IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Тръгват нови нископодови трамваи по линии № 4, 5 и 18 в София


Обратно в новината

Коментари Коментари

16
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 4 Не харесвам 4
Чао ГЕРБ.Това трасе го правихте над 5 години.Да се бяхме събрали с ръце без техника щяхме да го направим за половин година.Смешни и нагли сте.След колко време ще правим ремонт на трасето? И сега един контрол да се направи за качеството и да видим колко са крали.На магистарлата Хемус май вместо 20см имаше 14 см.Или с просто думи крали са до 30 %.И после същия койоъ крал бие и принуждава хора.ГЕРБ вие сте рак на Р.България.Трябва сериозно лечение.
отговор Сигнализирай
15
Кога
преди 1 година
Харесвам 2 Не харесвам 0
А нали от 23 февруари щяхте да върнете четворката по линията през Красна поляна? Обещавате, но не изпълнявате.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 1 Не харесвам 2
Бойко предизборно се сети, че все още трябва да управлява и градът. Не бой се, бат Бойко, на есен с песен дет' се вика.
отговор Сигнализирай
13
Bruno
преди 1 година
Харесвам 0 Не харесвам 0
А мотрисите на 6-цата кога ще се подменят? Събуждат целия квартал като минават
отговор Сигнализирай
12
доналд
преди 1 година
Харесвам 4 Не харесвам 1
До Анонимен5 годишните евронорми коли с компресирани двигигателчета 1,2л са за баламурници като теб дето гледат само Арте и четат главно Дойче Зеле. Като се качите 3ма разхода уж обявен 4 си отива на 10. С вредните емисии е пропорционално. Обясни ми моля те моят 18 годишен кабриолет, който излиза 1 седмично от гаража замърсчва повече от колите на новите хора от новите квартали дето ги ползват 7/7 в антиградската събърбан малинова среда?
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 5 Не харесвам 4
Гледам че г-жа Данчето се е снимала в новите превозни средства, заедно с още няколко дребни душици от СОС и искам само да ги попитам, те дали си валидираха абонаментните карти при качване?
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 4 Не харесвам 3
Линии 4, 5 и 18.... Вече не знам къде са тези линии. Фандъкова през ден сменя маршрути, закрива линии и т.н. Едно от най-важните неща е да мислиш когато определяш маршрута и после да не го мениш поне 150 години.
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 5 Не харесвам 6
Трамваите бяха много удобно превозно средство до 1989 година. Бяха евтини, бързи, на малък интервал и с много добре подбрани маршрути. Сега е точно обратното, а ако на някой трамвай маршрута му е добър, значи още не са го променили. Билетчето 4 стотинки за трамвай и 6 стотинки за автобус и тролей, де ги сега....
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 5 Не харесвам 2
Излиза, че в София сега има десетина пъти по-малко трамваи в сравнение с до 1989 година.
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 5 Не харесвам 5
Тука в Люлин вървят едни трамваи от началото на миналия век. Внос от Европата. А в москва вече са пуснали трамваи на автопилот. Без ватман, демек.
отговор Сигнализирай