IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Мръсен въздух: България е гробище за стари коли


Обратно в новината

Коментари Коментари

51

преди 1 година
Харесвам 10 Не харесвам 2
Проблема на София е паметника .....а не въздуха и тем подобни безлични неща !
отговор Сигнализирай
50
Радослав
преди 1 година
Харесвам 6 Не харесвам 0
До Мапера: съгласен, но първо държавата да направи улиците като хората, да направи осветление поне ниво 20-ти век, да вкара закон, че автобус или тролей кйм градски транспорт може да е на максимум 15 години, да си оправи горите от знаци, маркировката, да премахне висящи клони, дървета, кабели и какво ли не още и едва тогава да се вкарат такива изисквания! Щом такситата може да са най много на 15 години, значи и градският транспорт трябва да е на макс 15 години, а не автобуси по стари от водачите
отговор Сигнализирай
49
Анонимна
преди 1 година
Харесвам 11 Не харесвам 1
Вчера мойте близки и аз бяхме на вън без кола. Така, че не може да обвиняваме предимно колите за замърсения въздух.
отговор Сигнализирай
48
хах
преди 1 година
Харесвам 3 Не харесвам 1
бих си купил 3 трошки само да седят пред блока и да пречат и ще съм голем софиянец с 3 коли
отговор Сигнализирай
47
Радослав
преди 1 година
Харесвам 9 Не харесвам 1
4. Градски транспорт (с изключение на София и може би Пловдив) е дърти 50 годишни автобуси кофчези които се чупят през половин курс и хващаш тетанус само като ги гледаш! Как да се придвижваш с това? Нередовни са, мръсни, несигурни и ако си на смени доста често не работят когато трябва да тръгваш за работа или когато се връщаш, затова градски транспорт не е опция! Опция е само в София където масата са държавни служители с работно време от 10 до 15:00!
отговор Сигнализирай
46
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 5 Не харесвам 0
Tesla продават под себестойността - преди бяха около 70 хиляди евро, сега са свалили на 50 хиляди. Но едва ли ще могат да преборят китайските, батериите стават все по скъпи, да не говорим и за другите материали, а Китай имат в изобилие. А немската автомобилна промишленост вече е пълна трагедия.
отговор Сигнализирай
45
Мапера
преди 1 година
Харесвам 8 Не харесвам 13
Гражданската 1000 лв. данъка 1500 лв. драконовски технически преглед през 2 години и бързо ще се реши проблема. Сега се държат 3-5 коли на семейство. Един голям джип за лов и планината, лимузина за извънградско, за гонките и евридейка една чипосана печка 300 коня, две на децата като изкарат книжки, една градска на жената, тя я е страх да кара ама да има.
отговор Сигнализирай
44
Предложение
преди 1 година
Харесвам 1 Не харесвам 2
Здравейте, искам да направя едно предложение. Предложение: предлагам всеки да мине на еко гориво, да спасим планетата!
отговор Сигнализирай
43
Радослав
преди 1 година
Харесвам 11 Не харесвам 0
1. Дори мисирките са написали, че според експерта основният проблем са герберите от маалите които се топлят на отпадъци! 2. Задръстванията на МПС-та са резултат от калпави ремонти, некадърно проектиране и планиране от страна на общината + ниска култура на водачите! 3.Няма значение колко стара е колата, а как е поддържана, има коли на 10 години които димят като параход защото телето вътре я кара на най евтината нафта ( там пък липсата на контрол от страна на държавата за качество на горивата).
отговор Сигнализирай
42
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 1 Не харесвам 5
До Вижте сега - обичаш, не обичаш, това е положението. Скоро ще има по 5 коли на цялата кооперация и всеки ще си записва час ако иска да ползва кола.
отговор Сигнализирай
Новини