IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

32 камери в София следят за джигити, не записват регистрационни номера


Обратно в новината

Коментари Коментари

26
Доктора
преди 11 месеца
Харесвам 0 Не харесвам 0
До Куку : Явно Италия сте я виждали само в някой филм, защото в Италия, като видят ограничение 90 - те масово карат с над 120 (тия със спортните коли съм виждал, че достигат и над 200) като видят ограничение 120-130, то те карат с колкото си искат.Помня първия път когато влязох в Италия, буквално 5 минути след като влязох, цъкнах ляв мигач да изпреварвам, видях няколко пресвятквания на фарове зад мен и около секунда след това, видях как едно Ферари F430, прелетя с поне 240.
отговор Сигнализирай
25
Куку
преди 11 месеца
Харесвам 3 Не харесвам 2
Що да записват номерата? Нали ще трябва да ги глобяват и всъщност да си гледат работата. Я опитай да караш с 200 км в Италия. Ще ти отлетят няколко стотин евро и ако повториш и книжката и колата.
отговор Сигнализирай
24
хаха
преди 11 месеца
Харесвам 2 Не харесвам 1
като падне малко дъжд или сняг със 120/130 доста хора ще се хлъзнат на това околовръстно с наклони и т.н. Като виждам как се обработва против заледяване. Да не приказваме като трябва да се приеме изпреварване.. То на тракия с 2 ленти им е трудно на много хора, а за повече ленти като са, не ми се мисли.
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 11 месеца
Харесвам 4 Не харесвам 0
В цяла София няма едни условия за скоростта на движение. Да се въведе ограничение на скоростта за всички булеварди 80км/ч, вътрешните улици 40км/ч, за околовръстното където е скоростно 110км/ч а останалото на 60км/ч и това е! Както е писал един по-долу тук всяка улица има различно ограничение после видиш ли имало много нарушители. Не може да си с 90км/ч на източната тангента на околовръстното и продължаваш по същия път в новия участък от южната тангента 80км/ч няма никаква разлика в пътя!
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 11 месеца
Харесвам 5 Не харесвам 0
Абе то много хубаво да се ограничи ама трябва и да се преразгледат малко ограниченията. Сега да речем на Околовръстен път източна тангента и северната тангента - 3 ленти в една посока + аварийна лента. Това е по-широко от магистралите ни и е с ограничение 80км/ч, и преди Цариградско има даже и някакъв светофар там на средата на полето с ограничение 40км, а Цариградско е с ограничение и то 80км/ч дето минава през града. Ботевградско 70км/ч, Сливница 60км/ч, а Борис III с 50км/ч Къде е логиката?
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 11 месеца
Харесвам 3 Не харесвам 0
Тези табла няма как и да бъдат сертифицирани за контрол. Може да се използват единствено чисто статистически.
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 11 месеца
Харесвам 6 Не харесвам 0
Репортерчетата и мисирките да престанат на наричат комплексираните нарушители на пътя джигити.Джигит язди 1 кон и то не в градски условия.Да го разберат веднуж завинаги и да наричат нещата с истинските им имена не с речника на улицата.
отговор Сигнализирай
19
Иван Иванов
преди 11 месеца
Харесвам 8 Не харесвам 1
А бе, журналята, защо съобщавате, че камерите не записват номерата на джигитите? Сега ще станат два пъти повече!
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 11 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 0
До Комсомил ТоталиаровКой ползва DVD в днешно време? А, и теорията, като гледаш филм такъв ставаш, така ли? Добре, а ми вземи и гледай за Ломоносов например, може и да станеш по-умен. Айде успех с мисленето.
отговор Сигнализирай
17
Въпрос
преди 11 месеца
Харесвам 5 Не харесвам 2
Щом заселеният с 240 км/ч безопасно е карал по околовръстното, защо там има дивашки ограничения на скоростта като до 40, 50, 60, 70 и 80 км/ч? Защо там ограничението е максимум до 90 км/ч или до 80 км/ч, а не поне до 110 км/ч като за скоростен път? 3-4 ленти за всяка посока, отделни платна за всяка посока и. ...до 40 км/час.
отговор Сигнализирай
Новини