IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Общински съветник: Строежът на новата линия на метрото ще е 3 г.


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

18
Защо
преди 1 година
Харесвам 2 Не харесвам 2
Защо ми закриват автобусните линии заради метрото, когато с метрото ми трябва 2-3 пъти повече време, за да стигна там, където отивам? Пояснявам - 20 минути до метрото, до 12 минути чакане през деня на метрото, после 26 минути пътувам по някакъв заобиколен маршрут на метрото и т.н. Това без прекачаване.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 3 Не харесвам 2
Принципно е сбъркана идеята за ползване на метрото в София. По света има успоредни на метрото линии на надземния транспорт и на 1 спирка на метрото има три спирки на надземния транспорт. В София закриват надземния транспорт и измислят накакво понятие довеждащ транспорт, който никой не използва. Какъв е смисъла да чакаш половин час довеждащия транспорт и после за 10 минути да стигнеш до метрото, когато пеша ще стигнеш по-бързо. Да не говорим, че със закрите автобусни лииии се стигаше по-бързо.
отговор Сигнализирай
16
Факт
преди 1 година
Харесвам 2 Не харесвам 2
Метрото е добре но не съвсем. Даже и с метрото се стига по-бавно от точка "а" до точка "б". Отделно автобусите, които останаха, не идват веднъж на 2-3 мин. както преди 1989, а са на 12-45 минути. Строи се бавно, защото се краде много и има лобистки интереси къде да мине метрото и къде да са му станциите. През 80-те стигах до Орлов мост за 18-22 минути с градския транспорт след излизането ми от входа на сградата, в която живеех. Сега трябва около един час като през 1999-2009 трябваха над 2 часа.
отговор Сигнализирай
15
Емигрант
преди 1 година
Харесвам 3 Не харесвам 2
Сега само да ви "светна" как ви обират и ви режисират продължаването на беднотията ви ! В Испания точно за три години построиха от нулата линия 12 на метрото която има 32 спирки минава през кварталите Леганес, Хетафе, Мостолес, Алкоркон, Фуенлабрада и времето на една обиколка е = на 1 час и 30 мин.,представете си дължината, за три години с дълбаенето и всичко останало, също за толкова време 3 г. и ще ви РЕМОНТИРАТ покрива на НС ? Вие наистина сте будали останали в България, без да се обиждате ?
отговор Сигнализирай
14
Факт
преди 1 година
Харесвам 3 Не харесвам 2
Още преди 1989 беше извършена по-голямата част от работата по строежа на метрото, но някои за строеж признават само копането. Копането за първите метростанции с дължина 8,1 км демократите го завършват чак на 31 октомври 2001 година (Сердика - Сливница). Темповете са поразителни - 12 години копане на 8,1 км при готова преварителната работа преди копането, която изисква много повече рвеме от копането.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 2 Не харесвам 1
ДО 12 - И аз като гледам картата на метрото не разбирам какъв е планът. Правиш 5 станции в Центъра и свързваш всички квартали към тези 5, които помежду си са свързани. Така пътниците имат достъп до всяка точка на града с максимално 2 прекачвания в метрото и в по-големия брой от случаите с 1 прекачване! А сега буквално няма логика метрото. Някои хора ще заемат място във вагон за да се возят 15 спирки в грешната посока за да могат да отидат където искат
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 6 Не харесвам 3
С какъв център свързваш през Цариградско до Окръжна Болница? Това метро го строят по абсолютно неразбиращ смисъка на Метро начин. Погледнете метрото на Токио и вижте колко лъча вървят един под друг и на колко места се пресичат с други линии на метрото! Или Лондонското метро! Всички линии трябва да се срещат възможно най-рано с другите и да минават през центъра, за да може потока пътници да пътува най-кратко, не от Люлин до Младост автобус до Цариградско до Слатина! Бах тая връзка неразбрана!
отговор Сигнализирай
11
баба мара
преди 1 година
Харесвам 3 Не харесвам 0
къде са паркингите около метростанции люлин и сливница всиюко е застроено къдежителите на комплекса да оставят колите си и да вземат метрото ами тези от божурищеи околните села около хит и ;практикер има малко място направете паркинг а ненова метростанция която е излишна
отговор Сигнализирай
10
Хаос
преди 1 година
Харесвам 5 Не харесвам 2
Строи се без никаква мисъл. Променят се маршрути на линните на градския транспорт, за да станат неизползваеми. Закриват се най-търсените линии на градския транспорт. Хаосът е пълен. Метрото за Младост по първоначалният проект от байтошово време трябваше да минава под Цариградско шосе, което е правилния вариант, но умниците го пратиха някъде си, където пътниците са малко.
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 3 Не харесвам 2
До ФактПрез социализЪма за 30 години построиха 10 километра. Не бъди носталгичен :)
отговор Сигнализирай
Новини