IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Няма край: Жълтите павета пак пропаднаха, отново ремонт на ремонта


Обратно в новината

Коментари Коментари

164
Анонимен
преди 8 месеца
Харесвам 0 Не харесвам 0
Асфалта си фо туряйте на село, в Софето има жълти павета, за да има къде легебететата да си прават прайдчетата и да си укрсяват с медузи и али експрес арчици.
отговор Сигнализирай
163
Зозо
преди 8 месеца
Харесвам 2 Не харесвам 0
Ами има два варианта: 1. пешеходна зона 2. асфалт :))))))))))))))))))))))))))))))
отговор Сигнализирай
162
Дзивко
преди 8 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 0
Израстнал съм на улица с павета, на 5 преки от жълтите, гледал съм едно време как се редяха, тия гранитените, по малките в полукръг, а големите на ред, един чичо си клякаше и с *** паве по паве, бавно ама не мърдаха, дали от по малкия трафик, дали от майсторлъка не знам
отговор Сигнализирай
161
Дзивко
преди 8 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 0
Обаче пък за да е чист въздуха в центъра не влизат стари коли, а че от две години лятото там е тапа заради ремонта няма ядове,, или пък загубите на водачите в гориво и време, никой не смята
отговор Сигнализирай
160
Анонимен
преди 8 месеца
Харесвам 5 Не харесвам 2
Според най-старите софиянци, които вече са на привършване, първият тежък погром, нанесен на жълтите павета, е бил резултат от преминаването на съветските танкове през есента на 1944 г.-----И тоя тежък погром не е забелязан чак до ремонта от ГЕРБ? Тия стари софиянци са истински вълшебници!
отговор Сигнализирай
159
Анонимен
преди 8 месеца
Харесвам 3 Не харесвам 10
Според най-старите софиянци, които вече са на привършване, първият тежък погром, нанесен на жълтите павета, е бил резултат от преминаването на съветските танкове през есента на 1944 г. Тази настилка не е била предвидена за такива тежки машини, а самите танкови колони е трябвало да преминат транзит през Северна България, вървейки на запад. Но Сталин имал други планове и не му пукало какво е обещал на другите "големи".
отговор Сигнализирай
158
Анонимен
преди 8 месеца
Харесвам 12 Не харесвам 2
До Анонимен 159 - Не, бате. По времето на соца все още е имало живи от старите майстори от царско време. Реденето на тези плочки си има чалъм. Не помниш ли, че още при най-първото им пренареждане по времето на Фандъчка, по-стари софиянци веднага реагираха, че бхаратците редят емблематичните плочки по друг начин и хем не е красиво, хем е нестабилно.
отговор Сигнализирай
157
Гошо
преди 8 месеца
Харесвам 10 Не харесвам 0
Не се косете, толкова могат хората. Трейс са компания свързана с ..... така че няма нищо случайно. До като мургавели редят павета няма да стане. По-добре е да ударят един асвалт и да приключват с одисеята. Колкото и ремонти да правят няма да стане. Процесите са грешни.
отговор Сигнализирай
156
Яяяя
преди 8 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 1
А на мен ми е любопитно дали само заради крадене се разместват тези павета или найстина липсват познанията и кадрите как да се направят здраво. Защото руснаците например не могат да правят много от високотехнологичните изделия от края на СССР-ракети, самолети даже обикновенни CNC стругове. При американците е сходна ситуацията.
отговор Сигнализирай
155
Анонимен
преди 8 месеца
Харесвам 7 Не харесвам 3
Добро средство за точене на пари. Комунистите как са ги нареждали- заатворници, арестанти, обикновени кибици. Няма далавера, а и не се разместват. Сега е по-добре. Хем има работа за фирмите, хем паричките като река текат... За паметника се вдигнахте да го събаряте, за паветат мълчите. Свикнали да рушат...
отговор Сигнализирай