IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Спрените европари замразяват инфраструктурата около София


Обратно в новината

Коментари Коментари

35

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
"Президентът Буш" 22-ri e na buni6teto na istoriata.
отговор Сигнализирай
34
kuker
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
.....КАПИТАЛА ПОД КАКВОТО И ИМЕ ДА СЕ СКРИЕ ВИНАГИ ЗАПАЗВА СЪЩНОСТА СИ ..... ТЕ /упавляващите капитала/ ЗАЛОЖИХА НА КОМУНИЗМА И СПЕЧЕЛИХА НЕВЕРОЯТНО ОТ РАЗРУШАВАНЕТО МУ....РАЗБРАХА /или отдавна знаят/ ЧЕ ТАЯ СХЕМА РАБОТИ И ГО ПРИЛОЖИХА В ОБЕДИНЯВАНЕТО НА ЕВРОПА....... ЗА ДАПОСЛЕДВА КОВА КОЕТО СЕ СЛУЧИ СЪС СОЦ-ЛАГЕРА .... СЕГА СЛЕДВА ОБЕДИНЯВАНЕ НА USA , КАНАДА И МЕКСИКО....УКРУПНЯВАНЕТО СЕ МАНИПУЛИРА ПО ЛЕСНО...... ЩЕ ПОСЛЕДВА И ОЩЕ ...... НО ВИНАГИ ПЪРВО ТАМ КЪДЕТО Е ЖИВО ХРИСТИЯНСТВОТО ПОД КАКВАТО И ДА Е ФОРМА И ИМЕ......ПО ТРУДНИЧКО ЩЕ ИМ БЪДЕ СЪС АЗИЯ...... НО И ТАМ ОТДАВНА СА СТЪПИЛИ РОКФЕЛЕРОВИТЕ БАНКИ.......И КАК ТРЯБВА ДА СЕ ИЗМЪКНЕМ ОТ ТАЯ НЕВЕРОЯТНА И НЕЧОВЕШКА БЪРКОТИЯ КОЯТО СТЯГА БЕЗМИЛОСТНО ЦЯЛОТО ЧОВЕЧЕСТВО ОТ ХИЛЯДОЛЕТИЕ......... САМО И ЕДИНСТВЕННО ЧРЕЗ ИНДИВИДУАЛНОСТИТЕ СИ...... ТОВА С КОЕТО НИ Е НАДАРИЛ САМИЯТ СЪЗДАТЕЛ.............................ЧРЕЗ ЦЯЛОТО МНОГООБРАЗИЕ И МНОГОЛИКОСТ НА ВСИЧКИ И ВСЕКИ......./ ти какво мислиш?/
отговор Сигнализирай
33

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Сега - 220 млн евро! След няколко месеца - още 340 млн евро! А Сргей бълнува за евро зона, и как сами ще въведем еврото, без да се съобразяваме с условията на ЕС! тази България била голяма работа! да не забравяме обаче един важен факт: всеки кредит, отпускан в евро, се одобрява от Дойче Банк! защото фискалния резерв - т.е. валутният борд се гарантира от Дойче банк - отпуснат е не в евро, а в немски марки! И когато Дойче банк скръзне със зъби, даже и Путин да им спре газта, пак няма да има ефект! особено в момент на криза! така че нашите велики юпита да не размахват червения байрак, а да осъзнаят, че в България има и много хора, които мислят с главите си - горните!
отговор Сигнализирай
32
kuker
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
ПРАВ СИ БРАТ, НАИСТИНА НЯМА ДА Е НИКОИ ОТ ТИЯ ДЕТО СЕГА НИ МЪТЯТ ГЛАВИТЕ...... НО ИМЕНА НЯМА ДА СПОМЕНАВАМ :)
отговор Сигнализирай
31
zeitgeist
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
30

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
по-добре да направят повече жп и трамвайни линии в София вместо да разширяват пътища. колкото и да разширяват пътищата все ще си останат задръствания като има по един 1 човек в кола. а и няма накъде да ги разширяват. спасението в жп транспорт като метрото и цената му да се дотира от държавата с по-високи данъци върху колите. цена на билета от 10-20 стотинки е идеална
отговор Сигнализирай
29
Master Blaster Of Di
преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
К'во се прайте на интересни,ве! Боли ме *** за софия и *** й ифра....к'во се казваше там...Дyxaйте ***,ваш'та !
отговор Сигнализирай
28

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Да ще се направи специално гише с една табела отгоре "Работник ли сте елате вземете пари. Раздаваме 300 млн. :D Уволненията на нарушители на мен ми говорят за наказание на провинил се и добре свършена работа на от някой ( не визирам кмета с това ) друг е въпроса какво ще свърши съда и следствието. С метро се ползват Люлин, Обеля, Света троица, и част от центъра всичко останало е по колите и градския.
отговор Сигнализирай
27

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
по-добре е тези 200-300 милиона да се раздадат на работниците в София а не да потъват в строителните фирми на Разбойко и другите "демократични" съветници в общината. видяхм как се разпределят кинти от уволнения заместник на Разбойко Велизар
отговор Сигнализирай
26

преди 16 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
частниците като искат пътища да си съберат кинти и да си ги направят. зашо трябва все да чакат на държавата и ЕС да ги финансира. тия пътища са нужни само на разни камиони и тирове дето не плащат никакви данъци на държавата. софиянци си пътуват с метрото. колкото и пътища да се направят пак няма да стигнат на лакомиите фирмаджии защото планините няма как да се изместят, а София е вече над 2 милиона като население и няма къде да расте
отговор Сигнализирай
Новини