IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Трамвайният транспорт става абсолютен приоритет за София


Обратно в новината

Коментари Коментари

22
Анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 0 Не харесвам 0
Трамвай 23 да стига отново до центъра. Доста беше удобен за работещите в центъра. Време е да продължат и трасето му от дружба до младост
отговор Сигнализирай
21
Краси
преди 2 месеца
Харесвам 0 Не харесвам 0
До Анонимен 22А за учителката по руски език-комунистката от Самоков????
отговор Сигнализирай
20
Алекс
преди 2 месеца
Харесвам 4 Не харесвам 2
Бонев отново неподготвен.Приоритет трябва да е метрото.Това е най-бързият и удобен транспорт в града.Където новоизградено метро се дублира със съществуващ трамвай,много ясно че трамвайната линия ще се закрие.Не сме толкова богати,че да разхождаме празни трамваи.
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 5 Не харесвам 0
Колко ли трябва да си глупав, че да гласуваш за това недоразумение наречено Мис Бони от Съсипи София?
отговор Сигнализирай
18
Щирлиц
преди 2 месеца
Харесвам 3 Не харесвам 0
До Анонимен 20...Трамваят по Ломско шосе го махнаха,под благовидния предлог,че наземният транспорт не трябва да дублира метрото.Обаче метрото го дублира автобус 86!Европейски недомислици в действие.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 6 Не харесвам 0
В София имаше километри трамвайни линии, готови. Но лека-полека ги разкараха всичките и махнаха и релсите, та помен да не остане от тях. Обяснението беше "заради метрото", но то махането започна още много преди това. Например трамвая покрай университета и по "Иван-Асен". Сега никой даже не помни, че там е минавало такова нещо и тепърва ще го правим пак приоритет. Абе...
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 3 Не харесвам 1
Всичко в София започва с Борис Бонев. Десетте метростанции ца проектирани, а част от тях и започнати от предишните, кмета Терзиев в първия си месец направи първа копка на готов проект. Мястото за трамвайното трасе по Каблешков е оставено при реконструкцията, а в продължението му и по Филип Кутев е заложено пак от предишните. Добре, че са Бонев и Терзиев да режат лентичките на готови проекти.
отговор Сигнализирай
15
Парижанин
преди 2 месеца
Харесвам 6 Не харесвам 0
Трамвайният транспорт във Франция например е най-чистият и най-бързият наземен! Релсите са зелени, затревени на повечето места, безшумни са и са отделени от трафика по булевардите! Да не говорим за Парижкия Метрополитен, който е на повече от век и още през 40-те години на миналия век е бил с 14 лъча, всеки с по над 20 станции! Който не вярва, картата я има в интернет! То в София бива спрЕла работа, но чак толкова...
отговор Сигнализирай
14
Doomer
преди 2 месеца
Харесвам 2 Не харесвам 2
Урааааа, нямам търпение абсолютен приоритет да е единственият транспорт, който предвижда разкопаване на улици, за да се пускат и ремонтират релси.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 5 Не харесвам 7
Буквално най-безполезната форма на градски транспорт. Като тролей, който се нуждае от допълнителна инфраструктура и не може да ползва съществуващата. А и предвид, че вече голяма част от автобусите са на ток не виждам още повече причина за тия трамваи и съществуването им.
отговор Сигнализирай
Новини