IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Юруш! Кметът открива метрото до Юнак, а до Сердика – наесен


Обратно в новината

Коментари Коментари

47
petkan
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
savsem se obarkax ot vsi4ki tezi stancii na tova proslovuto metro.edna se sega edna na esen edna neznam si koq godina.vse takava mu e rabotata na na6iq kmet-po4va ne6to i vse nedovar6eno si ostava.karpi dupkite,pravi remonti a te vse sa si neopraveni ulicite.sabira kofite ama samo v nqkoi kvartali.vse da se pokaje 4e se var6i ne6to ama v kraina smetka ni6to nama na lice.
отговор Сигнализирай
46

преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
До 43:В Младост няма станции, отдалечени по 2 км, а трасето си е точно същото, което е било и по проект (за Младост 4), така че за каква мафия говориш?Може би за тази, която и в момента ограбва България... и която 30 години не можа да го построи това метро, защото държавата под нейното управление вечно е била разграбвана?До 44:Ами наземния участък и сега е изцяло покрит със шумоизолиращ материал, така че, преди да се правиш на умен : погледни за какво става дума.Отделен е въпросът, че не трябва да се прекалява с наземните участъци - така построени, те с нищо не помагат на трафика на и без това тесните улички.Мястото на метрото е под земята - то трябва да е извънуличен транспорт. Само така е ефективно.Обаче нашите управляващи *** са замислили да загробят София, като пуснат през целия град по този наземен начин Третия диаметър.Така че не само Братоев е виновен...
отговор Сигнализирай
45

преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Би било добре, но цялата осигурителна инсталация е руска.
отговор Сигнализирай
44

преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Каква е разликата между българи и западно-европейци по отношение на шума ?! Да те разбирам ли, че стандартите за шум в ЕС са различни само защото нашите хора следва да са по-издръжливи на шума ?! Предлагам ти да помислиш за шумо-изолиращи огради, където ги има на път и под път из Европа.И още нещо - айде стига с тия първобитни вагони от "Мытищи" - "ушанките" все едно са ги дялали с теслата, да не говорим за шума и клатенето... Няма ли нещо японско да видим ? И не е редно да пускате по 2-3 вагона в композиция, когато чакащите пътници (особено в часовете пик са двойно повече).Имате пари - ами, повикайте някой консултант (само да не е пак с *** !!!) да ви научи как се управлява такава система....
отговор Сигнализирай
43

преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Номер 36 и 42, поразгледай картата - До Младост 1, където ще е сегашната крайна спирка, разстоянията между станциите са съвсем нормални, само от стадиона до Интерпред е доста голямо, но там е нормално. Следващата станция към Младост 4 ще е при Деница, на пръв поглед наистина е доста близко, но там метрото завива и трябва да намали, а и разстоянието е колкото между Опълченска и Сердика. Следващата спирка е след около 2 километра, което е прекалено в случая, но после има три станции около Бизнеспарка в Младост 4, които не е ясно за какво са и кого обслужват, в всеки случай почти не обслужват Младост 4. И станциите в Младост са пет, а не девет, както си писал, като три от тях са неизползваеми за живеещите в Младост - остават само две - сегашната крайна станция в Младост 1 и бъдещата станция при Деница и Била.Две станции на 200 хиляди живеещи там - нещата загрубяват, но така действа мафията в България.
отговор Сигнализирай
42

преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Вземете една карта и измерете колко е разстоянието между стадионът и Интерпред не е ли към два километра и половина? Между тях няма други станции, значи? Всъщност докъде точно стига метрото, защото информации противоречиви - ако е до Ал. Малинов, що-годе добре е пет станции... а че са девет - говоря общо - с тези, които тепърва трябва да бъдат построени - вижте градоустройственият план.А стонциите не бива да са нагъсто, защото метрото трябва да се движи с голяма скорост - как да стане, ако трябва да почне да спира половин минута след като тръгне?
отговор Сигнализирай
41
Гневен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Въпреки Бойко Борисов и предшествениците му Мафиянски и Янчулев, София се развива. Е, доста по-бвано, но все пак това става въпреки кметовете на София, а не благодарение на тях.
отговор Сигнализирай
40

преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Какъв трамвай те гони и тебе, бе?!?Метрото у нас е класическо подземно!!! Возят метровлакове, а не трамваи! Ако не си наред с понятията - никой не ти е виновен!Като са ти нагъсто станциите - не се вози! Умник!
отговор Сигнализирай
39
Гневен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Номер 36, как ги преброи 9 станции в Младост - започвайки от тези в Люлин ли?
отговор Сигнализирай
38
Георги
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Въпреки зложелателите и анонимните мишки, града се развива!А *** да пишат, след като кажат какво става с магистралите за цял един 4-годишен мандат!!!
отговор Сигнализирай
Новини