IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Тука спира, тука – не


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

27
пушката
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Пак почнахте да си дерете очите кой бил селянин и кой не.....Хайде веднъж за винаги прочетете значението на думата СЕЛЯНИН, и свикнете с думата ***!!! Щото селянинът е човечец, който си работи на полето и си гледа кравчиките, без изобщо да го е еня за метрото в София! Селяндурът е човек, който го е домързяло да работи на полето и е дошъл "у Софията" да си търси късмета! А инфраструктората на горката столица е друга тема.....
отговор Сигнализирай
26
тошко
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Добре де, нали ще пускат автобус от Дружба 1 до спирката на метрото? Какъв е смисълът тогава 88 да се движи по метростанциите? 88 е изключително полезна линия и промени в маршрута са крайно нежелателни. Няма друг транспорт от Дружба и Младост до Дианабад и Горни Лозенец. Ако искате да направите полезна промяна вместо да минава по бул. Климент Охридски, прекарайте го през периферията на Ст. град. Така хем ще избегне задръстванията на бул. Г.М.Димитров, хем ще е по-удобен на студентите.
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Колега- ако не ти е ясно няколко хиляди софиянци вече загубиха домовете си заради кризата- и сега са на пазарен наем . Второ ако имам брат и с родителите ми сме в гарсониера четирима- естествено е да имам право да живея на общежитие. трето софиянец сам си плаща консумативите, а в студентски град парното и не само то-е безплатно. е как така студент от софия ще плаща по 200 лева за парно, а в студентски град на вас ще е безплатно. софиянец трябва да плаща скъпото парно , дори и да е беден
отговор Сигнализирай
24
до Анонимен 2
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Да де, и да висиш в задръстванията, да се чудиш къде да паркираш, да трепериш някоя мутра да не те блъсне, защото теб ще изкарат виновен, да плащаш подкупи...
отговор Сигнализирай
23
gufs
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
и много ми е интересно 88 сега е единственият автобус, който ходи от Никола Габровски до метрото на ГМ Димитров. Вярно, 2 спирки са, но зимата това разстояние никак не е малко, да не говорим, че от Сименовско - зоопарка или Търговска лига, абсолютно никакъв транспорт до метрото няма и се ходи пеша, 20-25 минути да, но зимата и без тротоар как се вървят 20 минути!
отговор Сигнализирай
22
Азз
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Станциите на метрото трябваше да са по големи, както е сердика. Можеше да пуснат и по-дълги композиции тогава.
отговор Сигнализирай
21
до 8
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Работя в Лозенец и въпреки *** разкопки по "Черни връх"все още намирам къдеда паркирам ако дойда малко по-рано на работа.Ако трябва пеша ще ходя но никога смрадлив рейс с още по-смрдливи *** и пенсионери без работа.И тези безумни цени на билетите само защото бай *** не си купува билет-тая ням да я бъде.
отговор Сигнализирай
20
пак до колегата
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Иначе съм съгласен, ако има някакъв особен случай, да се дава общежитие и на някой от София. Само дето има няколко хиляди студенти от провинцията, които са без общежитие. И пак казвам - аз какво да направя, че УАСГ е в София. Кажи ми къде мога да уча строителство в България? ВСУ е също в София!
отговор Сигнализирай
19
до колегата
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Малко трудно според мен един кореняк-сфиянец ще живее под наем. Що за кореняк е ако няма дом. Но, ако се абстрахираме от това (което е доста трудно) да има нещо такова, че се получава дискриминация. Коментирали сме го това по принцип. Само дето софияниците ми изтъкват следната причина да искат да имат общежитие - след запой в студентски да има къде да спят, за да не дават пари по таксита или да чакат 5 и 30 за градски.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Темата пък за метрото въобще не искам и да я започвам.В пиковите часове не можеш дори да се добереш до влака. Стоиш и чакаш 3 влака да минат, за да влезеш и после ада започва. Да сгъстят малко графика, мама му стара. Обаждах се на обслужване на клиенти и ми отговориха, че " това не било тяхна работа"? Писах и в общината мейлове - отговор никакъв.Тея *** имат ли си идея, че има максимум хора, които да се движат във влаковете? Недай си боже нещо стане и после кой ще отговаря? Мухльовци!
отговор Сигнализирай
Новини