IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Бусчета возят незаконно 1/3 от пътниците в България


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

36
запознат
преди 14 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Стари са автобусуте,но защо?Лицензираният превозвач заплаща лиценз,ддс,осигуровки,заплати, данък печалбазастраховки не само гражданска а и на местата, която е задължителна.Той работи по договор и с разписание- има няма пътници-пътува,ако не-санкция за неизпълнени задължения .какво от всичко това заплаща нелегитимният? е как той няма да има нови автобуси? И легитимният ще има ако не му крадат пътниците,а ние качвайки се точно в тези бусчета храним сивата икономика ,а искаме от държавата!
отговор Сигнализирай
35
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
После се чудим защо парите не достигат
отговор Сигнализирай
34

преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
ДО 34 ТИ !!!ЕТО ГО ТИПИЧНОТО МИСЛЕНЕ В ТВОЕ ЛИЦЕ НА БЪЛГАРИНА,,,АМИ РЕГИСТРИРАЙ СЕ В ДАНЪЧНОТО ,ИЗДАЙ БИЛЕТ ,А АКО ИСКАШ ВОЗИ И ЗА 1 ЛЕВ ,,,!!!,,,А ТАКА ВСЪЩНОСТ КРИЕШ СТОПАНСКА ДЕЙНОСТ Е,НЕ МОЖЕ ,,,!!!
отговор Сигнализирай
33
aaaaaa
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
kato se obarna avtobusa na IVKONI za6to ne napravihte akt na firmata karat si 6ofiorite da karata po 12-13 4asa s 1 4as po4ivka,ama za6toto firmata e turska i ot gore taka sa naredili
отговор Сигнализирай
32
Неделя
преди 14 години
Харесвам 7 Не харесвам 11
Абе, защо най-мразя някой УМНИК да избира вместо мен. Като чуя "било опасно", "бусовете били бракми", "ще ме убият"... абе хора, защо преценявате вместо другите? Ами ако съм останал с 5 лева и искам да стигна до Варна на всяка цена?! Много ясно, че ще си поема риска с тия бусчета. Колкото до конкретната статия - цялата работа има вид на платена за да убие конкуренцията.
отговор Сигнализирай
31
ko4ankova
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
daite im oshte ne se naqdaha
отговор Сигнализирай
30
Данчо
преди 14 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
НАГЛИ,ПОНАГЛИ,НАЙНАГЛИ държавни чиновници бюрократи!Ами върнете,одържавете транспорта и да го ДУХАТ всички ШМЕКЕРИ по ВЕРИГАТА!От пътниците,през шофьорите каруцари та до чиновниците дебелосери и ***,нещастна държава!
отговор Сигнализирай
29
шофер
преди 14 години
Харесвам 11 Не харесвам 6
Бе хората се прехранват, никой не е станал богат от транспортна дейност на пътници. И кво? Като се принудят да спрат, как ще се издържат? като виснат за помощи на държавата ли? Или като отидат в чужбина??Прекален светец и Богу не е драг!!!
отговор Сигнализирай
28
Пътник
преди 14 години
Харесвам 26 Не харесвам 1
Въпросните "незаконни" бусчета са в пъти по-нови, поддържани и безопасни от "лицензираните" незнайно по какъв "законен начин" 20-30 годишни ковчези на колела. Не съм за нелицензираните превози, но съм против това да се допускат пълни бракми да возят хора.
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
А полицеиските коли минават ли прегледи и минават ли на газ анализатора за евростандартите , а също и линеиките и сот...???
отговор Сигнализирай
Новини