IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

От 2011 билетче на километър, а не левче


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

113
Бубу
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
хора спокойно и това няма да заработи и ще се бъгне още първата седмица. Та те не могат да измислят нещо работещо , а и мисля ,че никой няма да е доволен на това. Само глупости измислят
отговор Сигнализирай
112
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 6
Апаратите в трамваите и тролеите са масово надраскани, осквернени и счупени. На някои хора не им харесва и таксуването с електронните карти. Сигурно с кеф ще счупят и системата за 7-8 милиона евро, която приляга на ориенталска държава - няма да се допуска някой, който пътува много да плаща само 1 лев. Ясно е, че ще има минимална такса - т.е. тези които пътуват малко общо взето няма да спестят
отговор Сигнализирай
111
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
малко ми напомня топлинното счетоводство - уж заплащане на потребление, а каква стана, знаем си, та така ще е и с новата система, някои добре ще се нагушкат, а потребителят ще плаща двойно
отговор Сигнализирай
110
Peter
преди 14 години
Харесвам 27 Не харесвам 1
По тази логика градският транспорт ще почне да прилича на таксиметровия , но без бакшиша.
отговор Сигнализирай
109
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 8 Не харесвам 3
ако не се увеличат приходите на градския транспорт и ако не се подобри събираемостта от билети и карти ще видите читав градски транспорт през дедовия. може да си мрънкате безкрайно, ама ще си плащате за бензин и ще си карате дъртите морги самички в задръстванията и ще си мислите ,че сте открили топлата вода. мрънкайте колкото си искате. с трици маймуни няма да хванете.
отговор Сигнализирай
108
от провинцията?
преди 14 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
До Банкя с междуградски рейс ли се ходи или с влак?
отговор Сигнализирай
107
!?!?!
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Във въпросите ти има логика, но нали се сещаш, че от "час път", трудно могат да се отделят "минути престой". Едва ли ще стане по-добре както ти се иска и на теб и на мен! Ще го направят по-сложно и от аероплан, та и с теорията на Айнщайн не може да се обясни. Проблема според мен е, че техническите средства купуват от един, а системата за ползването им - от друг! И в момента ЦГМ има цяла система за "позициониране", но само регистрират закъсненията на превозните средства
отговор Сигнализирай
106
Далила
преди 14 години
Харесвам 19 Не харесвам 2
Що за глупост? 7-8 милиона евро за това? Вместо да ги вложат в нещо,което наистина е нужно.... Има автобуси на по 50 години та и повече, пестят от климатик през лятото(по-новите автобуси) и от парно през зимата,при дъжд капе отвсякъде в автобуса и т.н!Сменете старите автобуси с тези 7-8 милиона,а?
отговор Сигнализирай
105
!!!
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Всичко е добре като идея,но като осъществяване не мисля че е добре.Има един куп въпроси,които изникват при тази система за таксуване.Според мен най-добре ще е да е равномерно всичко.Ще дам пример:1час път 1лв 30мин път 0,50лв.За да има равнопоставеност,но си мисля че това няма да стане.1 час 1лв 30мин пак 1лв.За жалост като ни взимат парите поне да е по-добре.Ясно е че ще сме на загуба.Ние и друг избор нямаме.
отговор Сигнализирай
104
Емо
преди 14 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Градския транспорт няма да привлече нови клиенти. Това е. Който има кола, колело или друга алтернатива - ще я ползва! Изключение са само линиите на метрото и трамвайте! От субсидираните пътници - студенти, ученици, пенсионери и мурдуните, не се печели!
отговор Сигнализирай
Новини