IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

От 2011 билетче на километър, а не левче


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

203
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 12 Не харесвам 4
първо да си оправат скапания и мизерен транспорт и после да мислят колко да правят билетите и колко да дигат глобите
отговор Сигнализирай
202
11111
преди 14 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Например- Тролей 2 ще се казва ТТ 2- демек Тролей-Такси 2
отговор Сигнализирай
201
kfd
преди 14 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
АЛООООООО КМЕТИЦАТА ЗАЩО НЕ СЕ КАЧИШ ПО ЛИНИЯНА НА ТРОЛЕЙ 2...ЗА УЛЕСНЕНИЕ АКО ЕВЕНТУАЛНО НЕКОЙ ДЕН СЕ КАЧИШ ТОВА Е ЛИНИЯТА С НАЙ-МИЗЕРНИТЕ ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВА...ДОСЕГА ПОНЕ 10 ПЪТИ СА АВАРИРАЛИ И ТЕ СТОВАРВАТ НА ПЪТЯ КАТО ЧУВАЛ С КАРТОФИ...ТИЯ МИЛИОНИ ГИ НАЛЕЙТЕ В НОВИ ВОЗИЛА..ПЪК ТОГАВА МУ МИСЛЕТЕ...СМЕШНИЦИ
отговор Сигнализирай
200
Колт - 204
преди 14 години
Харесвам 10 Не харесвам 4
А за това въпрос няма :). Просто някое лоби е взело връх и ще облажи. А ефект за пътуващите също няма да има, защото самия модел е сбъркан и ГТ се точи като за световно, но от системата би имало полза при един последващ читав кмет. Пък е и едно отстъпление от непрекъснатото натрапване на соцравенството и солидарността, което заслужава някакви адмирации. На мен лично много отдавна ми е писнало под всякакви благовидни претексти да ставам спонсор на какви ли не подобни соцнеща - имало много бедни пенсионери, студенти и т.н. та за това дайте те да пътуват без пари, а аз да плащам двойно. Ами не става така. Стига соц. Билетите разходоориентирани и на една цена за всички. А като някой толкова жали социалнослабите да си ги подпомага, аз за това плащам данъци. Същата е историята с такса смет и куп други работи. Това, че имам три-четири имота не означава, че цапам четири пъти повече. Не зависи и от цената на имота ми. Но социализЪма дълбоко е пропил всичко.
отговор Сигнализирай
199
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Валидаторите в България са ***. Издават много неприятни звуци. Защо го няма това в Истанбул например? И там има валидатори но само пиукат.А тук, ако не може глупавата машина да те чекира почва да пищи на умряло. И така около 10 сек. Като се чекират така 100 човека и вътре в трамвая става ужасно.Сменете ги тези звуци. Най-добре ги махнете.
отговор Сигнализирай
198
I
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 5
Добре де, има логика този, който се вози за една спирка да плаща по-малко, отколкото този, който се вози за 10! В сегашните условия, тези, които са само за една спирка, обикновено дори не дупчат билет. Така че не ви разбирам коментарите, наистина!!В лондонското метро цените също са различни, в зависимост от това на коя спирка си се качил и на коя си слязъл. В автобусите дори се ползват същите карти, като в метрото, системата е същата. И аз не съм голям фен на Фандъкова, но не плюйте без мисъл.
отговор Сигнализирай
197
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Да и аз съм така с градския.Но тук въпроса е в усвояването на средствата.Идеята е отлична,въпроса е дали ще се свърши работата или ще се вземат пак парите от моментния обръч от фирми и ефект никакъв.Примера е асансьорите за инвалиди,които са така направени,че няма как да се пресече булеварда после.Е за какво са им тогава?Но някой ги е сложил и е взел пари.И проект е имало и всичко и накрая???
отговор Сигнализирай
196
Колт
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
Виж от написаното по-горе едва ли мога да ти отговоря. Предполагам, че принципът ще е като се качваш да си валидираш картата, а на слизане да я девалидираш. Нямам кой знае какво наблюдение над гр. транспорт. Аз се качвам на такъв един път на пет години :) и да го направят 100 лв. билета и да го закрият все ми е тая. Мнението ми е свързано с фактът, че просто така е по-справедливо. Не говорим за лошо управление на самата компания, за източването и, за хилядите официални и неофициални гратисчии :)
отговор Сигнализирай
195
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Добре де ами как ще се санкционират тези които си вадят билет за 2 спирки а пътуват 5?Хубаво е че гледаме как са в другите страни нещата ,но българина си е тарикат.В метрото става ама в автобуса?Ако се хвърлят тези 8 милиона и няма ефект?
отговор Сигнализирай
194
hm
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
v italiq bileta za gradskiq transport e za vreme. s edin bilet moje da smeni6 tri vida transport za 1 evro za 75 min naprimer.mnogo udobno. v sofiq e po-evtino s taksia
отговор Сигнализирай
Новини