IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Кризата разрежда градския транспорт в София


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

89
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Е ти щом опря до пенсионерите - верно си "Българин". А и в маршрутките не е никак по-луксозно - особено, когато трябва да се возиш прав с полуизкривен врат.
отговор Сигнализирай
88
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Тук май най-активни са новодошлите софиянци, които не могат да разберат, че този град има определен капацитет, който не може да бъде надскочен. Ако някой е очаквал, че броят автобусите, тролейбусите и трамваите ще се запази и сред пускането на метрото значи е пълен наивник. Нали целта е се облекчи движението по пътищата и да се намалят задръстванията. Вместо за 45 минути да стигаш за 10. Е, после колко ще ходиш пеш до крайната си цел е друг въпрос - метрото не ходи навсякъде.
отговор Сигнализирай
87
Българин
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
...и точно ЗАРАДИ КРИЗАТА градският транспорт може да дръпне, защото на хората им е по-евтино да ползват него и така ще наливат в него пари, но малоумната община трябва да вземе посочните от мен по-долу мерки.
отговор Сигнализирай
86
Българин
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Благодарение на всичко това в трамваи и автобуси остават почти само пенсионери, *** и вечно привилегировани държавни служители, тоест НЕплащащите. И автобусът, дето се друса от единият до другият край на София не носи доход, дори колкото нафтата да си изплати.Накарайте гратисчиите да плащат (ушеви, пенсии и чиновници) или ги изхвърлете от ГТ (***) - тогава нормалните хора ще се върнат към ГТ, ще си плащат и той ще стане печеливш, което ще му позволи да се развива и оптимизира.
отговор Сигнализирай
85
Българин
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Градският транспорт е в тежко финансово състояние по една проста причина - това че е пълен с НЕплащащи. Пенсионерите пътуват с карти с цени като по комунистическо време, когато билетчето бе 6 стотинки, а ***, ушеви и чиновници съвсем без пари.И понеже нормалните хора не желаят да стоят диван-чапраз на авантаджиите, да дишат вонята на баби, които се къпят веднъж на три месеца и на още по-мръсни ***, които и да ги джобят, че и да плащат вместо тях, предпочитат колите си или маршрутките.
отговор Сигнализирай
84
бррр
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
автобусите за малдост и от младост са намалени също. няколко пъти ми се наложи да чакам повече от 25 мин и то през седмицата. а веднъж в събота от 22.45 до 23.35 изобщо немина и един рейс който да вози към центъра. поне да го обявят та хората да не чакат. другото е че картите пос спирките са отвратителни. ако не съм от тук изобщо не бих могъл да се оправя с тази псевдо карта. нито номерата не оговарят нито часовете. уууууууууууууу
отговор Сигнализирай
83
tsvety
преди 14 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Dnes.bg, ако претендирате, че сте грамотни... не се казва РЕЙС, а АВТОБУС.
отговор Сигнализирай
82
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Автобусите за Надежда вече са намалени - движат се през ок. половин час. Но официално не е обявено.
отговор Сигнализирай
81
Емо
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
Това задръстване го пропускам, защото според мен не може да се избегне към настоящия момент. Орлов мост не е за подценяване..
отговор Сигнализирай
80
не бе
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
То от плиска до габровски е 20 - 30 мин пеш, нищо особено :) Не е като то с. Младост до град София :)
отговор Сигнализирай
Новини