IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Ръководител движение виновник за влаковата катастрофа?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

13
наблюдател
преди 14 години
Харесвам 17 Не харесвам 5
Такива тежки и много опасни катастрофи между влакове е нямало от доста години в България. Такъв влаков инцидент се очакваше. Комунистическо-турското управление на България ликвидира "Транспортна полиция" с цел разграбването на това стратегическо и скъпо национално богатство- ж.п. пътищата и цялото държавно имущество на БДЖ. Умишлено ликвидираха първо разследващите органи в "Транспортна полиция", а после и останалия полицейски състав.Дано ГЕРБ си отворят очите !!
отговор Сигнализирай
12
студио х
преди 14 години
Харесвам 23 Не харесвам 1
е поне няма жертви и влаковете не са дерейлирали така че поне машинистите са се справили отлично и са покрили грешката на диспечера,но си трябва автоматизиране на цялата жп система и влаковете да се ръководят централно,както е по европата и постепенна смяна на локомотивите и вагоните....
отговор Сигнализирай
11
anonimka
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 8
То това е единствения път за съществуването на БДЖ. И най-добрия пример за приватизирана железница, която е супер печеливша е Deutsche Bahn - Schenker!
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
Не е дал на заден,защото това не е лек автомобил или камион.За да го направят се изискват някой процедури,които траят 10-тина минути и да отидат в другата кабина.Не са имали това време,правилно са преценили,че сблъсъка е неизбежен и са напуснали машината.
отговор Сигнализирай
9
qqq
преди 14 години
Харесвам 15 Не харесвам 6
Нещо мирише около БДЖ. Много често стават инциденти. Само за две години станаха повече катастрофи, отколкото за последните 30г. Мирише на подготовка за приватизация. Няма да се учудя, ако стане така след 2-3 години.
отговор Сигнализирай
8
дерикотев
преди 14 години
Харесвам 10 Не харесвам 3
как ще е малоумно бе ***, в железниците това е сигнал за аварийно спиране
отговор Сигнализирай
7
anonimka
преди 14 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
Аз пък искам да репликирам шефа на БДЖ. Той ест, твърди, че заплатите се плащат но не е тоно така! А и в никоя нормална държава по света няма правилник, който да задължава ръководителите по движението да плащат глоби от собствения си джоб за закъснение на влак т.е. ако бързият влак е закъснявал е щял да бъде глобен ръководител движението! В крайна сметка излиза, че освен напрегнатата работна атмосфера трябва да се работи бързо, без значение на възможностите на техниката!
отговор Сигнализирай
6
почти емигрантче
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 7
защото са спряли токовия кръг на захранването им. Което само по себе си е малко малоумно действие. Но все пак сме в България.
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
е вече се сетих май :) по единичната линия пътуват двата влака един след друг, а този от Сърбия, чака на червено, пропуска първият локомотив, и съответно му светва на него зелено, тогава той навлиза в единичният участък и се озовава срещу другия служебния влак ... и най-вероятно тази стрелка е някъде извън гара, защото иначе ръководителят движение щеше да спре влака от Сърбия
отговор Сигнализирай
4
Snoopy
преди 14 години
Харесвам 8 Не харесвам 7
Как защо, защото са от България. Не очаквай някой да си свърши работата. Особено в БДЖ.
отговор Сигнализирай
Новини