IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Какво остана след пожара във влака ли? Това!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

38
an
преди 13 години
Харесвам 18 Не харесвам 1
В БЕЛИТЕ ДЪРЖАВИ ХОРАТА СЕ ВОЗЯТ ВЪВ КОМФОРТНИ ВЛАКОВЕ. А В МУТРЕСТАНИЯ ВЪВ ТАЛИГИ НА 40 ГОДИНИ. ЗАЩОТО В МУТРЕСТАНИЯ ДРУГАРИТЕ МУТРО-*** СИ ГЛЕДАТ ЗА СОБСТВЕНИЯТ ДЖОБ. НЕ ГИ ИНТЕРЕСУВА НАРОДА КАК ЖИВЕЕ И В КАКВИ ТАЛИГИ СЕ ВОЗИ. А ИНАЧЕ ЦЕНИТЕ НИ ЗАДМИНАХА ЕВРОПЕЙСНИТЕ. ПО ТОЗИ ПОКАЗАТЕЛ СМЕ ЗА КНИГАТА НА ГИНЕС. А ПО ЗАПЛАТИ И ПЕНСЙИ ЗА АФРИКА.ТОВАЕ ТАКА ЗАЩОТО 21 ГОДИНИ *** ПЛЕМЕ ГЛАСУВА ЗА ШИМПАНЗЕТА УРАНГУТАНИ СЕЛСКИ ТАРИКАТИ И МУТРО-***. *** НАРОД. СЛАБА ДЪРЖАВА.
отговор Сигнализирай
37
До 35
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Кои са тези губещи железници бе профан? Ти въобще знаеш ли какво означава думата "инвестиция" - вземи да провериш, защото много се излагаш с неграмотността си! Продължетелно работещите на загуба дружества просто се ликвидират или продават на някого, които има идеята как отново да ги превърне в печелевши.
отговор Сигнализирай
36
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
Страх ме е с кола,страх ме е с автобус и самолет, само на влака разчитах !!! И сега какво ще правя :(
отговор Сигнализирай
35
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 5
БДЖ трябва да го забранят със закон и да го няма. Като се намерят едни 5-6 млрд. евро за реконструкция на жп линиите и за нови вагони и локомотиви, тогава БДЖ отново да започне дейност.
отговор Сигнализирай
34
чук
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
Няма държава,която да не инвестира в ж.п.транспорта.Пътническите превози са губещи по цял свят,затова се дотират.У нас за железниците нищо не се прави-90% пътн.вагони и 100% от ел. и дизелови локомотиви са амортизирани много отдавна.Между впрочем,някой да се сеща ,че в локомотивите има автоматична пожарна система???????
отговор Сигнализирай
33
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
БДЖ е разграден двор! Колко пътници пътуват с билет? Особено от един етнос, пък и много други. Коя железопътна компания може да си позволи да превозва толкова пътници гратис? Имали кондуктор в БДЖ работещ в полза на компанията? Въобще защо има кондуктори? В Метрото няма кондуктори, но всеки пътува с билет или карта - значи можело! Обаче тук идва момента, че на чинановника не пука дали БДЖ работи на загуба или на печалба, важното за него е да си взима заплатката и ако може нещо добълнително.
отговор Сигнализирай
32
Пътник
преди 13 години
Харесвам 19 Не харесвам 1
Ужас, като гледам как е изгоряло, сигурно и интернетът във влака се скапал!
отговор Сигнализирай
31
Валентин Моллов
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
Важното е че взех парите за ония стари вагони. И да се запалят - много ми дреме.
отговор Сигнализирай
30
До 26
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 4
Инвестиции в губещо от десетилетия вече дружество /БДЖ/? Искаш да се наливат пари в бездънна яма? Истината за БДЖ е само една - всеки гледа да открадне каквото може, от най-висшите кадри, до чистачките, на никой не му пука за БДЖ! А ти предлагаш на тези хора да им дадем пари за да правят инвестиции? БДЖ може да е на печалба с десетки милиони годишно и да реинвестира печалбата си в дейността си, но никой няма интерес от това. Единствения изход от ситуацията е приватизация на БДЖ.
отговор Сигнализирай
29
AcOrP
преди 13 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
Хаха и кой иска да работи в БДЖ??? И БДЖ не харчи бюджетни пари... БДЖ си има собствен бюджет които идва от приходи. Проблемът наистина е много ***, едно време имаше ЖП Завод зад централна гара. Там се ремонтираха локомотиви, и се произвеждаха вагони(цистерни). Ако не го бяха продали този завод за без пари... Буквално го подариха, за няколко милиона а само земята му струва 10-20 пъти повече... Върнаха всичко за скрап и сега там има технополис,Темпо и кой знае какво още ще построят.
отговор Сигнализирай
Новини