IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Новите шофьори да са с 3 г. изпитателен срок


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

17
az
преди 13 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
С изпитателния срок ОК, но това с придружител е МЕГА ГЛУПОСТ. Все едно придружителя може нещо да направи когато малкия *** скочи на газта. И какво ако аз съм взел току що що книжка и не съм на 18 ами примерно 30 возя мъртво пияния си придружител брои ли се? КАК ще разберат че съм млад шофьор? Ще спират всяка кола след 23 часа ли ***
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
По-спешният проблем е в тези, които вече са изкарали книжки... за тях нещо ще се прави ли?
отговор Сигнализирай
15
Ристо Мотористо
преди 13 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
Трябва да има промяна в Закона за застраховането, млад шофьор по-скъпа ГО както е в Германия например, неможе аз с всички категории и 25 години стаж да карам кола 120к.с и един льольо на 18 дето взел книжка оня ден и кара 200к.с кола да плащаме еднакво. Искаш мощтна кола дебела застраховка. А в нормалните страни има случай в които може да ти откажат застраховка.
отговор Сигнализирай
14
христо_bsh
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 3
да....ще дам 1000 лв за курс изпити книжки и така на татак....и ще ме спре някой полицай и ще ми каже дай пари защото винаги има за какво да се хванат и да си имислят.....и после пак 1000 лв...демек всяко нарушение ще ми струва 1000 лв !!!!
отговор Сигнализирай
13
Шофер
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 3
Шоф.книжка да се изкарва след 21год.възраст,всичко друго е ала-бала и прибиране на пари защото както е тръгнало след няколко години ще започнем и на 14год. да ходим на курсове.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 19 Не харесвам 0
Най-много ме дразни нежеланието да се реши проблема с не спирането на пешеходна пътека.А е толкова просто.Правят се гърбици на пътеките и готово.На всички пътеки гърбици!Така няма да се бутат пешеходците на пътеките,защото ще си пазят автомобилите.Отделно в листовките въпроса е зададен агресивно и си седи по социалистически.''Кой е с предимство?''Ами на българина му е писнало от активни борци и партийни величия с предимство!На запад в листовките въпроса е зададен без агресия:Кой трябва да спре?
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
предния пост беше до 7
отговор Сигнализирай
10
до 2
преди 13 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
Глупости. За шофьор не се необходими кой знае какви знания или състезателни умения. Проблема идва от безрасъдното каране, а не от възможностите на шофьора. Ако ще и 1 година да станат курсовете все тая.
отговор Сигнализирай
9
nqkoi_si
преди 13 години
Харесвам 14 Не харесвам 4
Проблема не е само в младите шофьори и липсата на опит, знания и рефлекси... Професията ми е такава, че на седмица имам по около 1000 км градско шофиране във Варна и впечатленията ми не са повърхностни. Трябва да има на определен период от време, примерно на 2-3 години, проверовъчни тестове за всеки шофьор. Не може чичо от село, със стаж на хартия от 30 години, а на практика, карал от тях до нивата, да ти взема предимството, да минава на червено и т.н. , а него да не го проверяват за нищо!
отговор Сигнализирай
8
Иван
преди 13 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Това е поредното доказателство за безумията,гъзомийничеството,наглостта и т.н. на правоимащите и съответно - законодателите! Безмозъчната съпоставка - така е в другите страни, е гавра, защото в другите страни,могат и да крадат, но създават ред и дисциплина с десетилетия.Има и действащи закони,действащи институции и действащ принцип- задължения -отговорност!На прима виста резултатите от предлаганото- по висока корупция,повече убити и осакатени по пътищата и т.н.
отговор Сигнализирай
Новини