IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

От пролетта почва производство на електромобили в Ловеч


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

83
Станка
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Малко "бекграунд". Имали сме български електромобил още 1967 г. Моделът се казва "Пионер-63", проектиран и изработен от инженерен колектив към НИПКИЕМ (Научно-изследователски и проекто-конструкторски институт за електро- и мотокари). Действащият образец е показан на 23-я Международен мострен панаир в Пловдив през есента на същата година. Не знам дали се пази някъде след разгрома на каростроенето в България...
отговор Сигнализирай
82
бат' Бойко Б.
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
96, я не ме имитирай! Така е, като използваш стари руски ножици. Моята ми я подариха в Германия, от закалена стомана е, лята при 917 градуса и не се изтъпява.
отговор Сигнализирай
81
боко
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Точно кога ще бъде откриването на завода за електромобили,за да си наточа ножичката.
отговор Сигнализирай
80
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Германската банка КfW има намерение да си поиска обратно всичките 50 електрически и дизелови мотриси Сименс, които са в движение у нас. Вестта вся паника в средите на железниците. В случай, че искането стане факт, положението с жп-транспорта у нас става катастрофално. На практика в България остават в експлоатация само съветски влакове, произведени през 70-те години на миналия век.Предвид тежкото положение на железниците изход едва ли се вижда. Твърдото решение на немската банка да си вземе мотрисите обратно хвърли в шок управляващите. Германците предприеха тази стъпка, след като БДЖ прекрати договора със застрахователя Алианц България и на негово място избра Булстрад. Този акт противоречи на договора за покупка на мотрисите и промяната в клаузата не е съгласувана с немската банка. В контракта ясно е посочено, че до пълното изплащане на Сименсите собствеността им не е на БДЖ, а на банката, която има право да си ги поиска обратно.siemens 2 300x225 Германия си взема мотрисите и БДЖ отпътува по релсите към небитиетоПроблемът е толкова сериозен, че неговото решаване се издигна на правителствено ниво. Ако това не се случи или разбирателство не бъде постигнато, българските железници ще отпътуват към последната си спирка в небитието. Мотрисите, пуснати в експлоатация през 2003 г., в момента осигуряват превоза на редица работнически влакове в района на столицата и на другите големи гари у нас.
отговор Сигнализирай
79
Сиганин
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
До 93 Произвеждат! Отиди и провери в пречиствателната станция в Кубратово - цели планини.
отговор Сигнализирай
78
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
А в София кога ще произведете нещо?
отговор Сигнализирай
77
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
76
Def
преди 13 години
Харесвам 16 Не харесвам 3
Както казваше един приятел: "Жалко че тези , които знаят най-добре как да се оправи България работят таксиметрови шофьори или сервитьорки"...Иначе браво на Гришата / само мачове да не купува/, евала за завода.
отговор Сигнализирай
75
Рас...Путин...
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 4
Коментатори - СКАПАНЯЦИ! Това е извода за долните коментатори. . . Понякога, ***, не е лошо да се казва и по малко истина, така лъжата и манипулациите минават по-лесно. Но къде толкова акъл? Браво, Трайков!!!
отговор Сигнализирай
74
До 69
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 10
Абе нали ГЕРБ сте на власт, всички го усещаме!!! Цените вървят ли вървят нагоре, потребителските кошници са все по-празни, безработните все пове, селата и градовете все по-безлюдни. Изгонихте ни децата в чужбина, всеки пети българин е без работа. А след изборите готвите и непопулярни мерки.
отговор Сигнализирай
Новини