IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Реформи в БДЖ: 2000 души на улицата. Веднага!


Обратно в новината

Коментари Коментари

391
мъдурко
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
Докато лапачите стоят по столовете- няма оправия,какви са тези РЦПП,ръководители ,.началници ,директори-товари пътникопоток е намалял в проценти , ръковиден персонал нараснал в пъти?
отговор Сигнализирай
390
анонимен
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
с 2000 съкратени ще изкарат парите дето купиха изборите
отговор Сигнализирай
389
орел
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Защо билет за янтра за 30 км е 4,60 а за 180км 10,50 -не е шест пъти повече
отговор Сигнализирай
388
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 5
2000 са малко бе - там има 15000 хрантутници!
отговор Сигнализирай
387
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Реформи в България: 2000 управници на бесилото. Веднага!
отговор Сигнализирай
386
Golden Eagle
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Та в този ред на мисли и сегашните мерки на съкращаване на влакове няма да доведе до нищо. Това е просто временно замазване на нещата. Без национална стратегия за развитие на железопътния транспорт като цяло- такава каквато е в Европа и какватито са в момента магистралите у нас няма как да се получи каквото и да е било. Всичко друго е временно решаване на проблема.
отговор Сигнализирай
385
Golden Eagle
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
horus, първо не е нормално да наричате който и да е било "***". Някак си говори за ниска култура. Второ не може да обвинявате само БДЖ(която между другото е държавна структура), след като последните 20 години, от които последните 10 фрапиращо няма никаква държавна политика за развитие на железопътния транспорт- или по- точно има такава, но за нейното ликвидиране. Няма как да стане, като БДЖ е поредното дружество, което се източва.
отговор Сигнализирай
384
алоооо
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Реформа е необходима, но вдигане на цените в криза е пълно безумие и вместо да увеличи приходите, ще доведе до отлив на хора. А иначе влаковете са пълни до горе, дори и първа класа. Това е по главните линии, които правят много пари. Просто много се краде в БДЖ и затова е пред фалит. Трябва да се спрат кражбите и виновните в затвора. Ако има топки, ББ ще го направи, там няма негови приятели, които да засегне.
отговор Сигнализирай
383
влакът стрела
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 5
Мммм дааааа, свърши голямото плюскане в БДЖ, много недоволни ще има и ще риват като убодени мечита !
отговор Сигнализирай
382
bdz
преди 13 години
Харесвам 19 Не харесвам 4
През септември Ивайло Московски определи като неверни слховете за големи съкращения в БДЖ. Преди няколко дни пък Тотю Младенов пък се изцепи, че сме щяли да борим кризата със заетост. *** лъжци!!!
отговор Сигнализирай