IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Жепейците дърпат спирачките на влаковете на 24-ти


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

143
Дърпат ми *Я !
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 10
Де*а плужаците гадни ! Ще ми стачкуват ?!? Кой им е длъжен да им плаща заплатите ??? генерират 100 000 000 лв загуби всяка година и с моите данъци искат да си пълнят джобовете !!! Ай сиктир !!! Като дръпнат спирачките да си ги наврат в гъзовете !!! И да фалират официално да ги купи за 1 $ някой евреин и на него да му правят стачки !!! Ще ги омете някой частник на 70% и останалите ше бачкат както трябва ! Не да ми се палят през седмица-две влакове "уж проверени и изрядни технически " !!!
отговор Сигнализирай
142
vendicatore
преди 13 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
БДЖ не трябва да се отказват от стачката, трябва да се борят до край! Спомнете си учителската стачка, никой не ги подкрепи, а ако всички бяха скочили от всички секторида ги подкрепят, сега нещата щяха да бъдат други. Вижте Франция как стачкува!!! Когато един сектор излезе на стачка, излизат ВСИЧКИ!!! А тук всеки е сам за себе си и за това ни мачкат, защото сме поединично и сами. Иначе, догодина ще изгонят още 3000 работници, а след това просто ще го продадат и някой ще лапне парите.
отговор Сигнализирай
141
Голям смях
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
До140 Ну погоди.И ти си много "умен" ха-ха.Въглищата за ТЕЦ-овете и домовете,цимента от Турция,тухлите от Гърция,металите,които се изнасят се транспортират в рамките на страната ни по най-модерният начин известен само на нас,а именно ТЕЛЕПОРТАЦИЯТА.Голям смях с вас......
отговор Сигнализирай
140
ЕЛ КАПИТАН
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Това е смешно...Не е реална мярка за адекватното помагане на БДЖ!!! След това поскъпване на билетите кой ще се вози във влаковете ни?!Та цените и сега са съъъъвсееем по ниски от тези на автобусите..а за никого не е тайна,че дори "най-новите" ни вагони са 20 годишни.. и ,че автобусите са на много по високо ниво,много по удобни и с по-кратко време на пътуване от влаковете?! Та кой ще се вози във влак ако автобусният билет му е по евтин...или има планувано от сега изкуствено увеличаване и на цените на автобусите?!?! В чия полза е съкращаването на 2000-3000 работника?!?! Какво ще правят тези хора и как ще се отрази това на пазара на труда?! А възможно ли е всичко това да е просто една крачка за отчуждаване на БДЖ и продаването и на частни инвеститори ?????
отговор Сигнализирай
139
Ну погоди
преди 13 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Едно време железниците превозваха стоките на работещата икономика и БДЖ едва смогваше да ги превози. Спомнети си за "железния влак" който на всеки 4 часа тръгваше от Бургас за Кремиковци и не спираше никъде, експреса даже му даваше път.Нямаше толкова автобусни фирми. Рядко имаше автобусна линия от област в област.Сега вагоните са от времето на Бай Тошо и искаме да привличат пътници. Влаковете са повече работнически и 50 % са гратисчии.Кажете колко товарни превози имат ръст от преди.
отговор Сигнализирай
138
б б б
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Към 133Трябва да се закрива всичко започващо с Б за да не засенчва ББ. Това са :БАНБДЖБългарски пощиБНББулТабакБАБГА "България"Бърза помощ ...Друго си е:БанкяБрюксел и най-вече ББ и накрая цяла българия. Да живее само ББ
отговор Сигнализирай
137
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Айде скачайте пак против Тодор Живков!Вярно че тогава ако скочиш срещу партията много лошо ставаше,обаче сега е същото,с огромната разлика че тогава имаше и стопанства и икономика и образования,строчха се училища болници,здравни служби по селата,операции се правеха безплатно,бърза помощ в малък град с по 5,6 линейки,имаше влакове и в малките градове и села,взимахме малки заплати но стигаха за всичко даже и за море всяко лято а зимата планина и някак си,абе бяхме спокойни за децата си,нямаше *** свободия Догановци и други индивиди,и всичко си вървеше и ние си живеехме а децата станаха големи хора с добри професии и други с не толкова добри ,но добре възпитани към родители,към възрастни хора,учители,лекари и изобщо с едно уважение- което днес определено липсва на много хора!!!
отговор Сигнализирай
136
до 134
преди 13 години
Харесвам 21 Не харесвам 0
БАН + БДЖ + образованието общо за 5 години струват колкото МВР за 1 година! Аз предпочитам да спонсорирам учени, железничари, студенти и ученици, а не простите ченгета дето и *** за каца не става от тях!
отговор Сигнализирай
135
Невинен
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
За всичко е виновна тройната коалиция и президента Първанов.Виновен и кабинета на Сакскобурготски и на Иван Костов... и най - виновен е барон Хирш, когато са прокарвали железницата.Само кабинета на Бойко не е виновен.Да живее Винету.Прав е да намали заплатите при пенсия на полицаи и военни, това са привелегии останали от Варшавския договор.Вижте в МО и БА колко служебни автомобила ги возят като такси сутрин и вечер от къщи до работа и обратно - 87 автомобила.Виновен е пак Станишев
отговор Сигнализирай
134
До 119
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
А не мислиш ли че може да е опит държавата най после да осъзнае че на БДЖ му трябват кадърни мениджъри (ако трябва и от чужбина), а не парашутисти и скелети от гардероба. Че с кадърно управление не да се спират влакове, а ще се пускат нови, защото има времеви интервали и направления които имат доста добър потенциал - добро разписание, качествено обслужване - ще има и пътници. Превозната дейност е единствения източник на приходи освен субсидиите - защо тогава се режат влакове, а не чиновници?
отговор Сигнализирай
Новини