IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Стачката тръгна, влаковете - не


Обратно в новината

Коментари Коментари

306
belalov
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Ще е интересно ако строежа на магистралите и ремонта на пътната мрежа става са мо от данъка върху автобуси, камиони и автомобили. Вероятно транспорта ще излезе златен. Тъпите ликвидатори от управата на БДЖ винят стрелочници и машинисти, че влаковете не са конкурентни, а те няма как да бъдат такива като не са направени необходимите инвестиции. В ЕС броя и честотата на влаковете се увеличава, а е нас се намалява! За фактора екология да не говорим.
отговор Сигнализирай
305
До г-н Белалов
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Разбира се, че жп транспортът не е Кремиковци. Само че бизнесмените проумяха рано ползата от автбусния превоз и ви изпревариха по бързина и качество на обслужването. Никой не ви казва,че ве сте виновни, но трудно ще бъдете конкурнтноспособни на автобусния превоз. Остава ви само превоза на малки разстояния, където ще действате като своего рода метро, и най-вече товарния превоз. Само че *** от предишните правителства ликвидираха Кремиковци и продадоха МДК-Пирдоп и ОЦК-Кърджали на частни компании. Мисля, че и тогавашния градоначалник и арх.Диков се тепеха, че ще направят кремикоци тузарски квартал. Да си припомними ли,че оловно-цинковия комбинат беше продаден на Захариев Васко ***, който разсипа МК-Кремиковци. В същото време за министри назначават като правило некадърни хора, които слабо разбират и по тази причина бетло познават и се интересуват от дейността на поверените им сектори. Последен пример: назначаването на Лилето Павлова за министър на МРРБ, преди това на Т.Трайков за министър на икономиката, ЕНЕРГЕТИКАТА И ТУРИЗМА - МИЕТ. Както виждате , в наименованието на министерството липсва важната дума: ПРОМИШЛЕНОСТТА. Е, крайният резултат винаги ще бъде разсипване на отрасъла. За съжаление.
отговор Сигнализирай
304
DO MERI
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
MERI TOLKOVA SI DALE4.NA SVETLINNI GODINI.PEI PESNTAPOTAVA GOLEMIA GERBERSKI KORABPOTAVA.
отговор Сигнализирай
303
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Тази държава няма стратегия за абсолютно нищо. Дори дали да я има. Камо ли за собствения си железопътен транспорт да има някаква стратегия.....
отговор Сигнализирай
302
belalov
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
ЖП транспорта не е Кремиковци. Влаковете трябва да се увеличават, а не да се намаляват. Вероятно трябват реформи, но едва ли след като се изгонят хората. Няма как жп превозите да са конкурентни, когато се строят само магистрали, а жп съставите и жп пътя си остават, като преди 50 г. Ръководството на БДЖ май не е наясно какво прави. За Вл.Владимиров съм сигурен, че едва ли знае какво е влак!
отговор Сигнализирай
301
Мери
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Това го изживях през 1992 г., когато съкратиха цяло ООД с персонал 3700 човека , а общо в града - над 8000 човека - наведнаж, без условия, профсъюзна защита и т.н. Така че тръгнала ли е веднаж вълната на съкращения в БДЖ, връщане назад няма; в ход е вариант Кремиковци - от 15 хил.човека станаха 8 хил, сетне 5 хил и накрая - закриване. Синдикатите показват мускули, но БДЖ устремно върви към фалит и смятам, че тези 2 хил.човека са "лястовицата" на съкращенията, масовото съкращение тепърва предстои. И колкото по-рано се намали персонала на компанията и остане само нормално работещият жп парк, толкова е по-голям шансът БДЖ да оцелее. Иначе работата е ясна протести, стачки, грамадни загуби за цялата компания и сигурен, безусловен фалит. Сетне частни жп фирми с общ персонал 2-3 хил. човека. Това трябва да изяснят пред железничарите профсъюзите, а не да ги водят към гибел. Да си припомнят жепейците как профсъюзите и директората съсипаха Кремиковци и да не повтарят тази грешка.
отговор Сигнализирай
300
Мери
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
БДЖ устремно върви към фалит и смятам, че тези 2 хил.човека са "лястовицата" на съкращенията, масовото съкращение тепърва предстои. И колкото по-рано се намали персонала на компанията и остане само нормално работещият жп парк, толкова е по-голям шансът БДЖ да оцелее. Иначе работата е ясна протести, стачки, грамадни загуби за цялата компания и сигурен, безусловен фалит. Сетне частни жп фирми с общ персонал 2-3 хил. човека. Това трябва да изяснят пред железничарите профсъюзите, а не да ги водят към гибел. Да си припомнят жепейците как профсъюзите и директората съсипаха Кремиковци и да не повтарят тази грешка.
отговор Сигнализирай
299
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
dosega v tazi darjava,koito e klatil jp-to e patil mn silno.taka 4e gerberi,tova e na4aloto na kraia.GERB PROSTO NE GO RAZBRA.
отговор Сигнализирай
298
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
НА 30-11-2011 ще е интересно.Тези да си ходят. Няма отрасъл в бизнеса, който да иска това правителство.КАКВО СА ЗАПОЧНАЛИ И ЗАВЪРШИЛИ? КАЖЕТЕ АКО СЕ СЕТИТЕ!Та и съкращенията в БДЖ са за разделяне на българите.А те са некадърни и умствено несилни.
отговор Сигнализирай
297
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
До 291Ти нормален ли си? Искаш да изнасилваш ***? Никой нормален няма да се сети да употреби тези думи! Ти си поддръжник на ГЕРБ. Много е показателно!
отговор Сигнализирай