IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Железничари обявиха гладна стачка заради БДЖ


Обратно в новината

Коментари Коментари

155
до 156
преди 12 години
Харесвам 6 Не харесвам 7
Ами то от 22 години няма заплаха от "гнилия империализъм" - дай да закрием армията. От 2 месеца не са ме спирали КАТаджии - дай и КАТ да закрием Понеже ББ прави пътищата - дай да закрием пътните управления :))))))))))
отговор Сигнализирай
154
до 149
преди 12 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Когато си обслужваш кредитите без да разсрочваш вноските - значи си на печалба. От тези 800 милиона над 100 са натрупани последните две години от наказателни лихви и неустойки по неизпълнени договори !
отговор Сигнализирай
153
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 17 Не харесвам 4
Щом 11 дни няма влакове и не е голям зор значи могат спокойно да фалират.
отговор Сигнализирай
152
Георги
преди 12 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Иначе е вярно, че и в много други държавни институции има раздути щатове и също трябва да се съкратят. Това е първата крачка в период на криза.
отговор Сигнализирай
151
Антиатака
преди 12 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Да, така е, имат семейства, впрочем всички имаме, но това не значи, че трябва да чакат да им дава помощи държавата. Просто да се преквалифицират. Дали имаме или нямаме семейства няма никакво значение - всеки трябва да си заслужи хляба. Дори в богатите държави не се назначават на щат хора, които не са нужни. И не държавата трябва да мисли да им осигурява доход, а те да се потрудят за това. Не може, когато се непотребен, да искаш да те държат, за да имаш доход.
отговор Сигнализирай
150
Явор
преди 12 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Хей, ти, който си се кръстил "сега", не мислиш ли, че това, че някой работи 20 години едно и също нещо далеч не го прави професионалист. Професионалзмът се измерва с качество, а не с количество. Да, може би има професионалсти сред железничарите, но дългогодишната работа на едно и също място не винаги е израз на любов и професионализъм, у нас, особено в държавния сектор, това често е резултат от липса на друга възможност. Или пък е просто комфорт. Стоят си там, защото така им е удобно.
отговор Сигнализирай
149
Атака
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
Проблема е, че има хора със семейства, които ще останат без работа. Разбира се ако нещо такова се случи в Англия, едва ли би останало без последствия!Да не говорим, че не парите са най-важното в живота, макар, че в момента е доакрано до там! Е в никакъв случай не оправдавам хрантутници дето мързелуват или вземат пари за нищо. Но това освен синдикатите са и много от политици, администрации, та дори и млади 100 кг младежи работещи като охранители, вместо да произвеждат нещо!
отговор Сигнализирай
148
Георги
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Има как. Като държи на работа излишни хора и плаща излишни заплати, ще натрупа дългове -2000 души, а може би и повече. За две години са няколкохиляди заплати по 24 месеца. Плюс ненужните разходи на полупразните влакове по линии, които е добре да се спрат, както и да не се обслужват часове, в които по принцип няма как да има пътници. По всяка линия в двете посоки общо ежедневно се движат поне 4 излишни влака, два в едната и два в другата.
отговор Сигнализирай
147
Виолета
преди 12 години
Харесвам 6 Не харесвам 5
Какво значи "да остави на улицата 2000 души". Никой не им е взел имотите все пак! Но ако трябва да им ги вземат, защото в нормална страна тези щяха да бъдат осъдени за безотговорност, причинени морални и в огромни размери материални щети. И като не могат да ги платят, щяха да им отнемат имотите. Защото го заслужават. Какво искат - някой, в случая данъкоплатците, да ги издържат, макар да не са нужни всичките. Е, да ама птичият им мозък не им стига, за да разберат, че който е ненужен, се съкращава
отговор Сигнализирай
146
фалит
преди 12 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
До 2008 г. БДЖ си изплаща кредите. В 2008 г. е на печалба--Не пише глупости. БДЖ има 800 млн. лева дългове. Няма как през 2008 г. да е на печалба и за две години и половина да е натрупал 800 млн. дългове.
отговор Сигнализирай