IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

17-и ден стачка в БДЖ. И 18-и ще има


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

108
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 32 Не харесвам 1
Миналата година, пътуваме през Искърския пролом със семейството. Имаме за целта извадена карта, която да показваме за да ползваме отстъпката. При издаването на картата изрично ни уведомяват, че освен при закупуването на билетите, картата трябва да се показва и всеки път при проверка във влака.и какво става - подаваме я на кондуктора, а той я поглежда и вика "какво е това?".Обясняваме му, и той вика "я, ама той билете верно с отстъпка ..."Егати и проверката на билети, е>м ти и обучения персонал
отговор Сигнализирай
107
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 33 Не харесвам 5
Половин България и без това не използва жп просто защото липсват подходящи направления. останалата територия макар и обслужена пак не го ползва в повечето случаи, поради неудобното разписание, липсата на комфорт и загубата на време.
отговор Сигнализирай
106
...(продължение)
преди 13 години
Харесвам 36 Не харесвам 2
И още само едно нещо - щом подкрепяте стачката,защо не отидете вие по барикадите? Направете стачката национална, след като не сте съгласни... Но не, такава стачка няма(за добро или за лошо) Всичко останало си е тормоз...
отговор Сигнализирай
105
...
преди 13 години
Харесвам 37 Не харесвам 9
Стачката до дупка я видяхме в Гърция. Сега там си останаха само с дупката. Дали лошата реформа е по-добра от никаква - вероятно е по-добра. Не зная дали хората от БДЖ го разбират, или си карат по стария български тертип, че "аз не сакам на мен да ми е добре, я сакам на Вуте да му е зле". Автобусният транспорт не може да поеме пътникопотока - още повече раздрънкания и амортизиран на повечето места такъв транспорт във време на криза.
отговор Сигнализирай
104
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 39 Не харесвам 1
102, Оставете ги синдикатите. Оставете и какво се говори- вижте какво се прави! Тези приказки, за заеми реформи, подобряване на обслужване, качество и тем подобни сме ги слушали повече от 20 години. И ако до сега всичко това се ползваше за облагодетелсване на някои кръгове, сега се говори дирекно за закриване. Пак повтарям нещата могат много лесно да се оправят- без продажба, дори и без заем. Друг е въпросът нали това изнася на определена група хора, които явно имат интерес да няма железница.
отговор Сигнализирай
103
Nico
преди 13 години
Харесвам 35 Не харесвам 9
Интересни жепейци- ами ако си оправят мизерните железници, ако се научат да таксуват нередовните пътници с цели билети, а не половинки, ако премахнат мангасарщината по влаковете-може и да се увеличи пътникопотока. Само със съкращение на влакове, вдигане на цените на билетите и със стачи-доникъде няма стигнат. Затова хората предпочитат автобусния транспорт като алтернатива през мизерията.
отговор Сигнализирай
102
я
преди 13 години
Харесвам 31 Не харесвам 0
101
1
преди 13 години
Харесвам 38 Не харесвам 8
за правото да се гепи нафта, за правото да се прибират кинти без да се издават билети, до крайна победа жепеици...пълни смешници
отговор Сигнализирай
100
101
преди 13 години
Харесвам 35 Не харесвам 9
Логиката на продажба на Товарни превози бе обяснена многократно. Така ще се получи заем от световната банка, който ще послужи за подобряване на пътническите такива.Аз лично не съм съгласна, че тази компания има нужда от всички тези служители и държа да се реформира, след като от моите данъци ще се дотира.А синдикатите ги гледах на срещата с ръководството, даваха директно по канала на Сашо Диков. Ама голям проблем им е, че в новия договор синдикалните лидери няма да са защитени.
отговор Сигнализирай
99
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 40 Не харесвам 4
98, всичко това, което се прави показва, че Държавата не иска да изпълнява социалните си функции. За какво намаляне на персонала да говорим, като Държавата смята първо веднага да "продава" товарни превози, без абсолютно никаква логига и второ "редуцира" броя на влаковете по такъв начин, че просто и да искаш няма как да ползваш влак. А нещата могат много лесно да се опрявят, стига да има желание. Такова обаче няма- по-лесното е да ликвидираш, отколкото да запазиш и развиеш.
отговор Сигнализирай
Новини